Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: serial nummer kwijt ;( & virtual dj le opnieuw downloaden - Page: 2

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

Beste Martin,

ik heb een DJ 2 Go bij de Makro gekocht, software geïnstalleerd maar nu wordt naar een serial number gevraagd???? Waar kan ik die vinden?
 

geposted Tue 26 Feb 13 @ 11:44 am
Hoi,

op het hoesje van de CD. Uit een ander stukje uit dit topic:
Martin FourS wrote :
(ziet eruit als XXXX-XXXX-XXXXX)

Dus 4 tekens, streepje, 4 tekens, streepje, 5 tekens.
 

geposted Tue 26 Feb 13 @ 1:37 pm
Hallo,

Ik heb zojuist een tweedehands Numark N4 gekocht.
Ik heb Virtual dj LE 7 (N4) erbij gekregen digitaal (dus zonder serienummer).
Ik had zelf al de Virtual DJ Home versie en die bediende ik dan met mijn laptop.
Nu ik een controller heb wil ik natuurlijk hier mee werken. Echter als ik Virtual DJ LE start dan doet hij het heel even op mijn Numark en dan geeft hij aan dat het een probeerversie is en dat ik de Pro versie moet kopen.

Kortom: Ben je altijd verplicht de Pro versie te kopen? Kan ik niet onbeperkt gebruik maken van een home versie waarop mijn Numark N4 werkt? Ik ben 13 jaar en heb geen geld om ook nog eens een duur programma aan te schaffen.

Gr Jelle
 

geposted Wed 27 Feb 13 @ 3:45 pm
Jelle,
uit dit topic:
Martin FourS wrote :
Dat is het nadeel van een tweedehands controller.

Martin FourS wrote :
De Free Edition doet het maar 10 minuten met je controller.


De antwoorden zijn dus eigenlijk al gegeven. Had je de controller nieuw gekocht, dan had je een LE-versie met ongeregistreerde LE-versie erbij gekregen. Daar had je overigens ook nog korting op de Full Pro-versie mee gekregen..... Het was overigens van de verkoper wel zo netjes geweest als hij/zij de CD erbij had gedaan. Die LE-versie doet het namelijk niet zonder de controller.....

Wat je vraagt (onbeperkt gebruik van de Home-versie (of de Free Home Edition)) is voor de hand liggend: Waarom hebben wij de volle mep voor het programma betaald als er een mogelijkheid is om met de Free Home Edition hetzelfde te doen?

Misschien toch maar gaan sparen? Met de Full Pro-versie heb je dit probleem namelijk nooit meer: koop je een controller, dan is de kans erg groot dat je hem zo aan kunt sluiten en spelen.

De verschillen tussen de versies kun je overigens hier terugzien: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
 

geposted Wed 27 Feb 13 @ 5:20 pm
Hallo,
Ik ben mij serie code kwijt van mijn virtual dj 7 le, ik heb het hoesje na een verbouwing niet meer, kan iemand mij hier helpen ? de controler is een, pioneer ddj ergo -v
 

geposted Wed 27 Mar 13 @ 12:13 pm
Martin FourS wrote :
Daarom vragen we ook je software te registreren. Dan kun je ze nl bijna niet meer kwijt raken.....

>>HIER<< staat beschreven wie je moet hebben om het serienummer van je software op te vragen.

Als je het nummer hebt, kun je het hier invoeren bij "Modify my profile" boven deze berichten.
Zodra je dat hebt gedaan kun je de laatste versie van je LE-software downloaden uit je "Download Center", ook hier bovenaan.

Je bent dan weer helemaal bij.


Staat in dit topic.....
 

geposted Wed 27 Mar 13 @ 12:57 pm
Goedendag,

Ik heb een DAP audio Core Kontrol D2 aangeschaft enige tijd geleden.

Nu is tijdens de schoonmaak het schijfje van de bijgeleverde Virtual DJ LE netjes in een CD rekje geplaatst, probleem zijnde dat ze dus het hoesje waar het serienummer op staat, weg gegooid is.....

Ze hebben destijds de code nog niet gekoppeld aan mijn account, mijn vraag is: Kan ik mijn serie nummer nog terug krijgen?? Ik heb uren gezocht op google naar de site van DAP Audio, maar kon ook deze niet vinden.. Ook niet op de doorverwezen forum post in dit gesprek.

Ik hoor graag van jullie

J. van Dommelen
 

geposted Fri 17 May 13 @ 1:55 pm
Da's vervelend. Om even iets duidelijk te maken:
j.c.missing wrote :
Ze hebben destijds de code nog niet gekoppeld aan mijn account....

Er is er maar 1 die dat kan, en dat ben je zelf. Niemand anders heeft je serial nummer dus niemand kan die koppeling maken. Zodra je bent ingelogd moet je >HIER< je serial invoeren.

Daar wordt je nu echter niets wijzer van. VDJ kan je geen nieuwe serial geven. Er worden reeksen van nummers uitgegeven aan de fabrikanten en VDJ houdt alleen bij welke reeks. Dat wordt dus willekeurig en dat botst hoogst waarschijnlijk met een andere gebruiker.
De fabrikant houdt (hopelijk) bij met welke controller (herkenbaar aan het serienummer van de controller zelf) ze een licentie hebben meegegeven. DAP blinkt alleen niet uit in duidelijkheid. Je kunt dus 2 dingen doen: probeer via de winkel waar je hem hebt gekocht of zij de fabrikant kunnen bereiken.
2e optie: Highlite in Kerkrade ( http://www.highlite.nl/contact ). Dat lijkt de fabrikant te zijn (DAP is Nederlands). Stuur die eens een mailtje met het serienummer van je controller en kijk eens of zij je kunnen helpen of door kunnen verwijzen.
Lukken beide opties niet, dan is het waarschijnlijk jammer. Dan kun je alleen nog verder met de Pro-versie of je moet uitkijken naar andere software.
 

geposted Fri 17 May 13 @ 5:11 pm
Beste Martin,

Ik dank je alvast voor de snelle reactie!
Inderdaad het is ook alsmede mijn fout dat het nummer niet is gekoppeld.. Dit zal ik echter voorkomen zijnde het dat ik het nummer ken terug krijgen via de door jou beschreven route's !

Zijnde het dan toch zo dat ik deze niet kan verkrijgen, zal het toch echt sparen worden voor de Pro versie want overstappen op een ander programma zie ik niet erg zitten :)
 

geposted Sun 19 May 13 @ 1:36 pm
purk99Home userMember since 2013
Hallo, ik heb een nieuwe computer. Nu moet ik opnieuw mijn code invoeren, maar die ben ik kwijt. Ik heb een wolfgang controller. Waar kan ik een nieuwe krijgen?
 

geposted Sun 09 Jun 13 @ 4:19 am
Als je één keer je serial number correct hebt ingevuld, blijft dat je hele leven bij je.
De code (zoals jij het noemt) zit in het systeem van VDJ en het geeft niet hoe vaak je van computers verwisselt. Het nummer blijft hetzelfde en is in het download center weer op te halen.
Maar ja, als je je de eerste keer niet hebt geregistreerd. is er weinig aan te doen.

 

geposted Sun 09 Jun 13 @ 6:48 am
Yep.
Als je jezelf hier had geregistreerd had je het nummer nooit meer kwijt kunnen raken. Dat staat dan in je eigen profiel.
Je kunt een poging wagen via de servicedesk van de Aldi. Als die je niet kunnen helpen is er inderdaad weinig hoop dat je nog een nummer kunt achterhalen.
 

geposted Sun 09 Jun 13 @ 7:44 am
sjaggyHome userMember since 2010
Mijn Hercules DJ Control MP3 e2 is kapot, dus mag je mijn Serial Number gebruiken:

***************

Veel Plezier !

[EDIT MOD]:

Niet handig. Staat straks het hele NL-forum vol met posts van gebruikers die niet snappen waarom "hun" VDJ niet werkt met een andere controller, die boos zijn omdat ze "hun" VDJ niet kunnen registreren of omdat ze geen korting krijgen bij aanschaf van de Full Pro-versie. Daarnaast niet legaal, want je serial is persoonlijk. Je hebt hem zelfs geregistreerd......
Daarom dus verwijderd.
 

geposted Mon 08 Jul 13 @ 1:51 pm
ik heb een jb system dj control3
en ben mijn cd kwijt maar als ik mijn virtual dj le opstart krijg ik een venster en daar staat in dat ik een nieuwe versie kan downloaden als ik ja duw dan krijg ik een venster waar ik mijn serial nummer moet ingeven waar kan ik het opvragen groetjes brent
 

geposted Sun 28 Dec 14 @ 3:15 am
Je hebt je LE-versie geregistreerd dus staat die hier op de site in je eigen account:
- Klik, boven de eerste post, op de knop "My Account".
- Klik daarna op de zwarte knop "My Licenses" aan de linker kant.
- Je Serial wordt zichtbaar in het veld aan de rechter kant. Dat kun je zo kopieren en plakken in VDJ.
 

geposted Mon 29 Dec 14 @ 3:19 am
ik heb een serial number maar als ik die invoer krijg ik een melding dat die al in gebruik is maar dat komt omdat ik ik hem al een keer gebruikt hem op mijn stukke pc dei niet meer aan gaat wat moet ik doen. ps ik heb een (DJ CONSOLE MK4 van hercules)
 

geposted Fri 12 May 17 @ 12:36 pm
Ga ik proberen uit te leggen:
Als je de melding krijgt dat de code al in gebruik is dan is de eerste keer dat je de code gebruikte op de kapotte PC die code ook geregistreerd. Dan is er een gebruikersnaam aangemaakt. Blijkbaar gebruik je nu een andere en snapt de online registratie niet dat het om dezelfde gebruiker gaat. Zoek dus je oude gebruikersnaam en inlog op en gebruik die. Heb je VDj 2e-hands dan houdt het hier op. De VDJ-licentie is niet overdraagbaar.
 

geposted Sun 14 May 17 @ 1:08 am
Beste wat kan ik doen ik had een numark dj paneel met vdj en lecintie maar nu heb ik een denon 6000 controler gekocht maar nu werkt mijn licentie code niet op deze wat kan ik daar aan doen
 

geposted Fri 19 Oct 18 @ 3:11 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

geposted Fri 19 Oct 18 @ 3:31 pm
Bij mij staat invalid serial number en die weet ik dus nii
 

geposted Sat 26 Dec 20 @ 9:56 am
98%