Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hoe kan ik mijn licentie omzetten naar een 2e computer?

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Ik heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en ik wil graag mijn licentie voor de 2e laptop gebruiken.Hoe kan ik deze omzetten?
 

geposted Sun 15 May 16 @ 9:04 am
Dat hoeft niet. Je mag namelijk een 2e computer gebruiken als backup. Je kunt VDJ dus op je nieuwe PC installeren en registreren.
 

geposted Sun 15 May 16 @ 9:39 am
Blijkbaar ben ik de licentienummer en de serialnumber vergeten te registreren in mijn account.En die kan ik niet terugvinden(lees vergeten te doen)
 

geposted Sun 15 May 16 @ 9:54 am
Je hebt alleen je serial nodig. Die staat op het hoesje van de CD en bij sommige (ik meen Hercules)controllers op de onderkant van je controller. Kun je het nummer evengoed niet vinden, probeer dit dan te achterhalen via Support door rechts bovenin dit scherm een ticket aan te maken. Het kan zijn dat je doorverwezen wordt naar de fabrikant van je controller omdat zij de koppeling van het serienummer van de controller met het serial van VDJ hebben geregistreerd.
 

geposted Mon 16 May 16 @ 11:51 am
Hoi Martin,de serialnummer staat zowel op de doos als op de onderkant van de draaitafel,maar als ik deze nummer ingeef waar je de licentienummer moet ingeven,krijg ik een negatief antwoord.Bij de aankoop van de licentie ben ik te snel geweest,heb de licentie niet ingevoerd en blijkbaar nog weliets fout gedaan.Krijg ik het wel nog opgelost?
 

geposted Sun 22 May 16 @ 2:16 pm
Rune, je bent me even kwijt....
Je geeft nu aan een licentie te hebben gekocht. Als dat zo is, dan zijn de serialnumbers terug te vinden in je accountgegevens. Je staat nu echter geregistreerd als een No License User (of Home User) wat betekent dat op deze account geen licentie is geregistreerd. Ook als je het serialnumber van je LE-versie eerder onder een andere account hebt ingevoerd, lukt je dat niet meer met deze account.
Probeer eens na te gaan of je eerdere gegevens niet al onder een andere account hebt toegevoegd. Weet je die accountgegevens niet meer, dan ga ik je weer doorverwijzen naar Support: je zal dan toch een ticket aan moeten maken. Waarschijnlijk kunnen ze je gebruikersnaam terug halen aan de hand van je serialnumber. (Je wachtwoord uiteraard niet, omdat je anders op die manier de accountgegevens van een ander zou kunnen achterhalen.....)
 

geposted Sun 22 May 16 @ 10:12 pm
yoran04Home userMember since 2017
ik heb een mac book gekocht maar er kan geen cd in dus hoe moet ik dan mijn serienummer enzo ingeven
 

geposted Wed 01 Mar 17 @ 2:19 pm
yoran04Home userMember since 2017
ik heb een mac book gekocht maar er kan geen cd in dus hoe moet ik dan mijn serienummer enzo ingeven
 

geposted Wed 01 Mar 17 @ 2:20 pm
Voor VDJ 8 (als je die op CD hebt gekregen) Je serial staat los van de CD. Registreer je VDJ-serial in je account. Klik daarvoor op de knop "My Account" bovenaan deze pagina en selecteer dan My Licenses aan de linker kant. Je kunt je serienummer van VDJ invoeren in het invulvak bovenaan de pagina.
De eerstvolgende keer dat VDJ vraagt om je inloggegevens (moet je wel met internet zijn verbonden) log je in met dezelfde gegevens waarmee je hier op de site inlogt. Je gegevens worden dan opgehaald en je bent klaar.

Voor oudere versies: Je kunt nog steeds registreren zoals hierboven beschreven. Als je dat hebt gedaan kun je de laatste versie downloaden vanuit My Account / My Licenses. Dan heb je geen CD nodig.
Een alternatief is om bij een vriend of bekende de CD te kopieren naar een USB-stick. Je kunt de installatie dan vanaf die stick uitvoeren.
 

geposted Sun 05 Mar 17 @ 5:08 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)