Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen audio bij VOB bestand, wel in VLC Media Player

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ben al enige tijd bezig met mijn DVD collectie te importeren. Waar ik ze eerst nog omzette naar een andere bestandsvorm heb ik nu voldoende plaats op mijn harde schijf om de DVD te rippen in oorspronkelijke kwaliteit. Het gaat tot nu toe voor alles wat ik heb ingevoerd uitgemen: Simon & Garfunkel live in New York. Virtual DJ geeft geen kik, in de wavebalk is niets te zien. Speel ik hem echter af in VLC media player dan is er geluid en dat klinkt gewoon goed. Iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
 

geposted Sat 19 Nov 16 @ 7:34 pm
1aad1PRO InfinityMember since 2015
Welk audiospoor heb je van dit VOB bestand overgezet ?
 

geposted Fri 02 Dec 16 @ 4:57 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Vreemd.
Zijn het .vob bestanden ?
Daarvan heb ik er heel veel en alles werkt.
Maak eens een kopie van zo'n .vob bestand en maak er.mpg of .mpeg bestand van.
(Bewaar het.vob besstand)
Wat gebeurt er dan ?
 

geposted Fri 09 Dec 16 @ 4:50 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb van al mijn DVD's een kopie op harde schijf staan. Enkel deze geeft geen kik. Ik kan geen kanalen selecteren.
 

geposted Thu 22 Dec 16 @ 7:37 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
??????
Wanneer je je DVD's ript en ze staan op je harde schijf, dan heb je een bepaald type bestand of bestanden op je schijf staan.
Dat kan niet anders.
Je hebt die DVD's geript en dus opgeslagen als bv. .vob, .mpg .avi of iets dergelijks.
Maak eens wat screenshots van je opgeslagen bestanden waarbij de extensies zichtbaar zijn.
 

geposted Thu 22 Dec 16 @ 11:31 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
VOB bestanden
 

geposted Wed 28 Dec 16 @ 5:15 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
De oplossing zat in een update van het programma. Alles werkt terug. Ook van controller veranderd ondertussen. MC7000 van Denon.
 

geposted Tue 14 Mar 17 @ 8:57 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)