Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 8.2 op nieuwe Macbook Pro Mac OS Sierra en Numark OmniControl

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Ik heb zojuist de licentie gekocht van VDJ 8.2 incl Controller Numark OmniControl. Op mijn oude Windows laptop sloot ik de Numark aan en konden we aan de slag. Met mijn nieuwe Macbook gebeurt er niets. Kan iemand me helpen met de instellingen?

Instellingen in VDJ of misschien moet er ook iets op de Macbook gebeuren?

OmniControl is aangesloten met een directe kabel van de Thunderbolt naar zijn USB-ingang.
 

geposted Sun 20 Nov 16 @ 3:33 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik denk dat je aansluiting niet correct is. De controller moet je volgens mij aansluiten op je USB ingang van je Macbook Pro. Op de Thunderbolt sluit je bijv. een externe beeldscherm aan.
 

geposted Wed 23 Nov 16 @ 8:53 pm
Tja, en daar zijn we dan bij de nieuwe Macbook: die heeft nog maar twee Thunderbolt-aansluitingen en meer niet.

Ondertussen overigens ontdekt dat de OmniControl door Numark niet meer wordt ondersteund. Discontinued noemen ze dat. Dus voor besturingssystemen worden geen drivers meer gemaakt. Het nieuwe MacOS Sierra 10.12 werkt dus niet meer. Jammer, maar helaas. Nieuwe Macbook betekent in mijn geval ook meteen een nieuwe controller.
 

geposted Mon 28 Nov 16 @ 3:31 pm
Hallo allemaal! omwille van vastlopen van laptop heb ik me laten aanraden om ook met Apple te werken. Veel stabieler... dus macbook pro tweedehandsje, die overigens perfect werkt. ...behalve met m'n Numark Omnicontrol dus... ding doet niks! ben niet zomaar van plan om ff nieuwe controller aan te schaffen, gebruik dit enkel als hobby... weet er niemand een oplossing?
 

geposted Wed 17 Jul 19 @ 3:16 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

geposted Wed 17 Jul 19 @ 3:29 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)