Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Broadcast op Second Life

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Het lukt mij niet om met VDJ uit te zenden op SL. Ik heb een url van krominancia voor de shoutcast v1 server.
Voor ik VDJ geïnstalleerd heb . Het ik eerst ipconfig /flushdns uitgevoerd maar help ook niet.
 

geposted Sat 15 Jul 17 @ 12:15 am
open vdj
config
uitzending
radio server
daar zie je wat je moet hebben om in te vullen, alleen met een url zoals je noemt is niet genoeg.
Ik heb het zelf een aantal jaar gedaan op SL, werkte altijd naar behoren.
 

geposted Fri 21 Jul 17 @ 9:23 pm
Ik heb ook problemen. Ik gebruik de home edition 7. Heb een shoutcast server gehuurd en in de broadcast config de gegevens van de notecard geplaatst zoals IP van de server en de poort. De land URL staat in de sound tab van het parcel. Ik ben de enige die de muziek hoort. Andere aanwezigen op het land horen niets.
Blijkbaar werkt de stream niet en niemand begrijpt wat er mis is.
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 7:13 am
Ik geef het op. Nu blijkt ineens dat je met een gratis versie helemaal niet kan broadcasten. En ik word moedeloos van veel tegenstrijdige adviezen. Er blijken er niet veel te zijn die echt goed op de hoogte zijn.

Jammer van de servers die ik heb gehuurd. Allemaal weg gegooid geld...

Ik had heel erg graag DJ willen zijn in second life en ik had er ook nog wel voor willen betalen..enfin..ik heb alles getrashed van VDJ .

 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 10:42 am
Ik snap er geen bal meer van. Wanneer heb ik nou een license nodig als ik wil uitzenden en wanneer niet ??
Op de site kom ik geen steek verder en op het forum reageert er niemand.
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 3:27 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 3:42 pm
Bedankt voor je reactie.
Voor mij is het dan geen optie.Ik zou hooguit twee uur per week DJ zijn in Second life in de club van een vriend. De kosten staan dan niet in verhouding tot de evt inkomsten en tips.

Jammer...
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 4:07 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Geen idee wat er te verdienen is als DJ in Second Life, maar een Pro abonnement (wel enkel VDJ8, niet 7) is beschikbaar voor $20 per maand, en maandelijks opzegbaar.
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 5:27 pm
Niet al teveel hoor. Meestal niet meer dan 3 dollar per uur.
Met 20 uur per maand heb je dan 60 dollar, Hou je na aftrek van je onkosten 40 dollar over
Daar kan je leuk van leven in Second Life maar je bent wel 10 avonden per maand aan het DJ-en. Dat zou mij al teveel zijn.
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 8:32 pm
Hoi,

Ik zend al een jaar uit via Virtual DJ met een radiostation. Ik heb een shoutcastserver die erg goedkoop is (shoutcastsolutions) ook met autodj erbij. Echter dit kan alleen met de Pro versie van VDJ en uiteraard een Buma Stemra licentie wat zeer prijzig is.
 

geposted Sun 30 Jul 17 @ 8:19 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)