Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: effect knoppen toewijzen denon hc4500

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

evo76PRO InfinityMember since 2017
Het is hier misschien al eens gepasseerd maar vind nergens een goede uitleg waar ik mee aan de slag kan, dus graag jullie advies.

Ik wil dus graag de 3 effect knoppen op mijn HC4500 een functie geven
-Effect 1 -> brake
-Effect 2 -> backspin
-Effect 3 -> filter LP (in combinatie met de jogwheel voor low en high)

Via te surfen op dit forum ben ik er al wijzer op geworden dat ik dit dien te doen in de map controllers in vdj8
Maar dit lijkt niet te lukken voor de filter LP, dit heb ik al geprobeerd doch zonder resultaat. Ben geen computerexpert wat misschien te merken is.

Allereerst wil ik even melden dat ik dit alles heb gedaan bij FX1, FX2 en FX3

Bij FX1 heb ik dit ingevuld : effect select "brake" & effect active

Voor de effecten 2 en 3 identieke commando's maar dan brake vervangen door backspin of filter.

De Brake en Backspin werken perfect alleen de filter LP kan ik via de button activeren maar het jogwheel vertraagt de track ipv te filteren.
Heeft er iemand hier een oplossing voor a.u.b. ?
 

geposted Mon 24 Jul 17 @ 10:12 am
evo76PRO InfinityMember since 2017
..... niemand ???
 

geposted Thu 27 Jul 17 @ 11:35 am
Er zijn niet veel gebruikers hier actief met mapping. Ik ben er zelf niet mee bezig omdat de functies van mijn controller volledig genoeg zijn. Ik heb me er dus ook niet in verdiept. Van wat ik dus lees van je probleem heb je of de verkeerde syntax, of de functie van je jogwheel blijft actief op de originele functie.
Is de handleiding misschien iets waar je mee verder kunt? http://www.virtualdj.com/manuals/virtualdj8/settings/controllers.html
 

geposted Sat 29 Jul 17 @ 2:05 pm
evo76PRO InfinityMember since 2017
Bedankt Martin voor de reactie.

Het Jogwheel blijft inderdaad zijn originele functie behouden bij de filter LP toewijzing.
Ik denk dat ik in de mapping bij de Filter LP nog een toevoegsel moet ingeven voor het Jogwheel alleen weet ik niet dewelke ?

Er zijn hier toch een aantal gebruikers met de HD4500, die moeten dit probleem toch ook hebben
want standaard hebben de EFX knoppen geen functie bij de Denon dacht ik .
 

geposted Sat 29 Jul 17 @ 5:57 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)