Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Fout in Virtual Dj?

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

BEEFieHome userMember since 2004
ik gebruik Vdj met een Dj console.
De laaste tijd heb ik last van muziek die de ene X langzamer gaat lopen en de andere X sneller gaat lopen terwijl ik nix doe.
Dit is heel irritant.

Weet iemand wat ik moet doen om dit te verhelpen?
 

geposted Wed 21 Apr 04 @ 7:29 pm
Hier heb ik ook last van gehad. Dit komt niet VDJ, maar door je console. Hij kan soms zomaar verkeerde waardes doorgeven aan je PC waardoor VDJ tempos gaat veranderen.
Deze bekende fout heet 'Hyperactive Jogdials'

Ik heb mijn console opgestuurd naar Hercules, deze is opnieuw geflashed met de laatste firmware. toen ik hem terug kreeg, werkte hij weer helemaal goed. Als ik me niet vergis hoef je hem niet meer op te sturen, maar hebben ze op de hercules site een flash-util beschikbaar gezet, waarmee je zelf je hercules kunt flashen.
 

geposted Thu 29 Apr 04 @ 5:52 am
De software update helpt tegen wat andere probleempjes. Volgens mij zijn de consoles omgewisseld voor nieuwe types. De puls opnemers van de jogs zijn gewoon kruikie. Meld dit bij Hercules. Je krijgt dan een RMA nummer. Je kan je console opsturen en na een aantal weken krijg je een nieuwe.
Groet Ewout
 

geposted Thu 29 Apr 04 @ 7:46 pm
hallo ik gebruik nu de demo versie ven virtual dj en die slaagt binne de min "vast" ( het beeld van virtual dj blijft redelijk lang haperen) en ik gebruik toch een snelle pc pentium 4 3000 hrtz met win xp erop en toch slaagt die vast. weten jullie hier een oplossing voor ???
 

geposted Sun 02 May 04 @ 11:13 am
Jep ik heb ook een nieuwe gekregen, wat me opviel was dat de linker jog anders aanvoelt dan de rechter..... iemand ook opgevallen ?
 

geposted Tue 04 May 04 @ 10:41 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)