Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Timecode 75 minuten op hybride draaitafels - Page: 1

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

Goede dag,

ik heb het volgende probleem,
ik heb 2 hybride tafels waarme ik timecode cd's draai
maar na 20 minuten reageerd de timecode nergens meer op
ik kan hem dan niet meer stoppen of scratchen,
ik zou echt niet weten wat het probleem is,
na 20 minuten moet ik alles opnieuw opstarten wil de timecode
het weer doen en dit is met een feest aan aankomst niet de bedoeling
wie zou me hiermee kunnen helpen??
 

geposted Tue 09 Mar 10 @ 7:32 am
Is er dan helemaal niemand,die dit herkend of hetzelfde probleem heeft??
 

geposted Wed 31 Mar 10 @ 12:42 am
mischien even de instellingen bekijken
 

geposted Sat 10 Apr 10 @ 1:10 am
wat is je quality level in de timecode setup, en hoe ziet de cirkel er uit.
welk systeem gebruik je?

heb je de handleiding vanaf blz59 al gelezen over het tunen van het timecode systeem.
 

geposted Sat 10 Apr 10 @ 2:29 pm
DJCvR_XX wrote :
mischien even de instellingen bekijken


Een antwoord dat 99% van alle vragen oplost. Ik ga hem in mijn map favorieten zetten, kunnen we hem vaker gebruiken.........
Sorry, zat zeker wat cynisme op m'n broodje....
 

geposted Sat 10 Apr 10 @ 8:20 pm
ik zat me ook al in te houden :)
 

geposted Sun 11 Apr 10 @ 2:57 am
Sorry voor het late antwoord,maar inmiddels ben ik al zo lang bezig dat ik er nog steeds niet uit ben,
ik heb vanalles geprobeerd ook met de cirkel en verschillende setup instellingen,
heb ik dan verkeerde mp3 cd''s gebrand,ik heb wel 10 verschillende soorten geprobeerd van serato tot aan de time code van vdj
maar ik na een korte tijd reageren mijn hybride tafels niet meer op de timecode,tjah ik blij proberen en houd het hier in de gaten of er nog geschreven word mvg raytje
 

geposted Mon 12 Apr 10 @ 4:47 am
DJCvR_XX wrote :
mischien even de instellingen bekijken


ja hehe,dat is een goed antwoord jaja,
zou ik anders hier mijn vraag stellen,
ik heb al alles gprobeerd en kom er niet uit vandaar mijn vraag
 

geposted Mon 12 Apr 10 @ 4:51 am
ik denk dat je misschien beter een help ticket kan aanmaken bij support/ask a question.
nadat je een vraag hebt gesteld en het antwoord niet hebt gevonden krijg je de mogelijkheid om een mail te sturen.
je kan in de timecode interface menu een screenshot maken van je instellingen en dat meesturen.
als je een cd met timecode brand moet je dat systeen natuurlijk wel laten overeenkomen met de vdj instellingen, maar ik neem aan dat je dat hebt gedaan.
heb je de timecode cd op deze site al geprobeerd?
http://www.virtualdj.com/products/timecode/cd.html
en bekijk de opmerking die erbij staat (no normalisation ON)


succes in ieder geval
 

geposted Mon 12 Apr 10 @ 7:54 am
ik ga het binnenkort eens proberen met traktor scratch misschien dat die het wel goed doet,even afwachten nog want ik heb ze nog niet in mijn bezit,ik houd jullie op de hoogte toch bedankt voor jullie hulp
 

geposted Thu 22 Apr 10 @ 7:15 am
Geen ervaring met TimeCode, maar ik denk even een andere richting op: Kan het zijn dat een EnergySaver-instelling je USB-poorten uitschakelt? Ik kan dit op deze PC niet nakijken, hier staat alles op vol gas...... Ik kom hier eigenlijk op omdat het steevast na 20 minuten optreedt.
 

geposted Thu 22 Apr 10 @ 10:22 am
ik wist niet dat het kan met een pc maar het zijn mijn externe hybride tafels die er na 20 minuten mee ophouden en die ziiten aangesloten op mijn rmx console,ik ben nog steeds geen stap verder heleaas,ik hou jullie op de hoogte
 

geposted Fri 07 May 10 @ 12:07 pm
probeer de draaitafel eens op een andere geluidskaart(eentje die gemaakt is voor timecode), timecode werkt vaak niet goed in combinatie met de rmx
 

geposted Sat 08 May 10 @ 9:25 am
ja heej dat gaat me te veel geldkosten ik heb rmx console en virtual dj aangeschaft omdat deze met timecode werkt,dat zou dan toch niet het probleem moeten zijn,ze verkopen toch niet voor niks timecode systeem van virtual dj,maar goed we komen er wel een x achter
 

geposted Sun 09 May 10 @ 5:35 am
ik zeg ook niet dat je een andere kaart moet kopen, misschien ken je iemand die er 1 heeft.
en timecode problemen met de rmx komen veel voor kijk maar verder op het engelse forum
 

geposted Sun 09 May 10 @ 5:56 am
sorry ik ben niet zo goed in engels maar ik zal het eens proberen te ontrafelen daarzo bedankt
helaas ken ik niemand waarmee ik dat uit kan sluiten
 

geposted Sun 09 May 10 @ 4:45 pm
hallo allemaal,

we zijn nu inmiddels al een tijdje verder maar had besloten alles maar te verkopen,
imiddels ben ik in het bezit van een synq DMC-1000 en dat gaat super via de midi
en geen geklooi meer met time code cd's

heb je vragen hoor ik het graag gr raytje
 

geposted Sun 11 Jul 10 @ 6:20 pm
kijk aan, de evolutie in werking.

die spelers hebben toch ook een ingebouwde geluidskaart? welk mengpaneel gebruik je nu?
 

geposted Mon 12 Jul 10 @ 12:43 am
ik heb een externe geluidskaart en mijn mixer is een vmx 300 die trouwens te koop is,wil graag een andere aanschaffen,mijn rmx heb ik verkocht inmiddels maar heb er gelukkig geen spijt van
 

geposted Sat 31 Jul 10 @ 8:46 am
goeie zaak, bevalt de behringer niet? misschien is de ddm4000 wat voor je, ik ben in ieder geval super tevreden over de pioneer djm 700.
wel een slagje duurder, maar de effecten en de geluidskwaliteit zijn erg goed
 

geposted Sat 31 Jul 10 @ 2:05 pm
95%