Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: [Virtualdj 6.1.2]

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

sclavel wrote :
Hello,

While the development of new features for VirtualDJ is going well, and we should be able to release a new major version very soon, in the meantime we will continue to release occasional maintenance-releases.

So here is VirtualDJ v6.1.2.
The changelog from 6.1.1 is not big, but we found a small bug in 6.1.1 that could eventually lead to a crash when using a Pioneer CDJ2000.
Even if this crash was very unfrequent, we try to keep a zero-crash policy, so we had to release a fix asap.
This fix also fixes a few old controllers that got some of their LEDs broken by the latest update (6.1.1), namely the DAC3 and some Denon controllers.
The complete (if short) changelog is on the history.

As usual, the upgrade is free for all BASIC/PRO users, as well as Numark CUE/VV users, and recent LE users.

Go to your download center to download it.

Mikro update alla to simantiko einai oti afora kai alles versions: virtual vinyl / cue /trim /Le klp.
Epeisis kai to crashguard eixe ena bug pou ftiaxtike, gia ayto kalo einai na kanete oloi update, se periptosi pou steilete kapoio report na einai pio eykolo na diabastei.

# fixed potential crash when using Pioneer CDJ2000
# updated MixDeck and NDX800 mappers
# fixed some controller defintions broken by 6.1.1 (DAC3, Denon, ...)

Opws blepete kai h version 7 einai ston dromo epeisis...

geposted Thu 12 Aug 10 @ 3:39 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
ooooo xairomai poly poy akoyo gia version 7!
euxomai (kai logiko tha einai) na exoume polles allages gia na ftasei sto noumero 7 to vdj.
erxetai kai nea sezon gia douleies....
gia na doume

geposted Thu 12 Aug 10 @ 4:17 pm
Nata ta megala Vimata...paidia doulevw to kainourgio update....olo to vrady,me 2 Numark ICDX audio2dj kai sony Vaio...Phra to risko gia to ameso kai adokimasto update kai den to metanoiwsa...to vdj xana apla ta SPAEI....fantazomai ti tha ginei me to 7, oi prosdokies sigoura einai megales alla eimai sigouros oti auth th fora tha kleisoume stomata kai oxi mono...kai an kataferoume kai katapolemhsoume tous cracked users oi opoioi sthn telikh isws einai en dynamh melontikoi nomimoi xrhstes alla kapoies fores me thn agnoia tous plhgwnoun thn axiopistia...dedomenh pleon ...tou vdj...alla telika ola einai thema marketing...ante kalo update..

geposted Thu 12 Aug 10 @ 10:08 pm
hi and hello to your staff it will so good to have your new version of virtual dj to have this ft that if i have a folder name reggae that have 10 sub folders names 09,08,97,06,04 ex if i double click the folder name reggae i will like to have all the music in there to show up just something to think about please

geposted Sat 21 Aug 10 @ 9:31 am
this is the greek forum better post on a foreign forum where they can help you try either the french or the english one it will also be pretty helpful if you could learn using some punctuation

geposted Sat 21 Aug 10 @ 10:44 am
Dj_$ycoHome userMember since 2010
Loipon 8a trela8w edw pera...kai nai nai kserw dn ine gia edw i erwtisi ....pou skata borw na dilosw to product mou epitelus????ade gt poli skato sustima exun oi mlkes edw pera....

geposted Mon 30 Aug 10 @ 9:13 am
pano pano pou leei "modify my profile"

geposted Mon 30 Aug 10 @ 9:17 am
Dj_$yco wrote :
Loipon 8a trela8w edw pera...kai nai nai kserw dn ine gia edw i erwtisi ....pou skata borw na dilosw to product mou epitelus????ade gt poli skato sustima exun oi mlkes edw pera....

http://www.virtualdj.com/users/edit.html

...αλλά πέρα απο αυτό, όσα νεύρα κι αν έχεις για όποιο λόγο κι αν τα έχεις, μ' αυτή την συμπεριφορά δεν θα έχεις και την καλύτερη αντιμετώπιση...

geposted Mon 30 Aug 10 @ 11:06 am
entopisa ena house kommati opou tou vdj briskei ta bpm alla de bazeui sosta ta koutakia kato apo ta beat
eno to tragoudi einai katharo kai xronismeno.
na to stilo giati analysi?

geposted Tue 31 Aug 10 @ 6:36 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
aledjo wrote :

na to stilo giati analysi?

Nai sti Nasa...
www.nasa.gov

...aplws metatopise to beatgrid me to xeri, (cgb), poly tempelides giname mou fainete..

geposted Tue 31 Aug 10 @ 7:37 am
nai bre to ksero kai etsi to ekana.
aplos elega mipos thes na to stileis sto team san deigma oti mperdeuetai se auto to tragoudi.

geposted Tue 31 Aug 10 @ 8:13 am

(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)