Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DJ-Kontrol 2 van JB-Systems geluidsprobleem

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

PeeTnLE userMember since 2012
Hoi

Heb deze week zo een DJ-Kontrol 2 van JB-Systems gekocht. Maar iedere x als ik de controller aansluit en settings zet zoals in de manual of hoe ik maar wil krijg het maar niet voor elkaar dat ik kan voorluisteren met m'n headphone. zowel front als back output spuwen master geluid uit.. Zodra ik de controller afsluit en m'n geluidsoutput weer verander naar de pc lukt het wel weer. Zou dit kunnen een fabrieksfout zijn in de controller? Of heeft iemand anders hier al problemen mee gehad?
 

geposted Sat 21 Dec 13 @ 4:08 am
PeeTnLE userMember since 2012
Zelfs als ik de geluidskaart van de pc gebruik en de controller aansluit om gewoon te besturen speelt alleen de master door beide outputs en lukt voorluisteren weer niet meer.. begrijp het niet meer :(
 

geposted Sat 21 Dec 13 @ 4:26 am
Ik heb je post in het andere topic verwijderd. Je hoeft niet 2x dezelfde vraag te stellen, we lezen het toch wel...

Lees de handleiding eens. Het probleem dat je omschrijft komt doordat je configuratie niet klopt.
http://www.beglec.com/manuals/381.pdf , pag. 22.
Het gebruik (Cue-control) wordt uitgelegd op pag. 23, knoppen 13, 16 en 17.
 

geposted Sat 21 Dec 13 @ 8:23 am
PeeTnLE userMember since 2012
Oh sh*t.. wat voel ik me een eikel nu =s
Het spijt me m8.. ik had nog niet echt door dat zoiets cue heette.
Ben nog beetje leek als het op controllers aan komt =)
Iig hartelijk bedankt om het toch ff duidelijk te maken!
 

geposted Sat 21 Dec 13 @ 1:29 pm
We zijn allemaal ergens een keer begonnen ;)
 

geposted Sat 21 Dec 13 @ 2:12 pm
Ik heb een JBS system dj controler 4. Maar ik krijg geen geluid door de koptelefoon.
Hoe kan ik dit oplossen?
 

geposted Sat 17 Feb 18 @ 9:51 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)