Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: licentie - Page: 2

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Hoi

Heb op zondag 3/12/2017 een licentie aangekocht en betaald via bank online van 55 euro, doch was ik vergeten de referentie op te plaatsen. Op de zelfde dag heb ik een e-mail gekregen en via deze e-mail heb ik hun terug gestuurd met de referentie met daarbij mijn excusses. Nu we zijn donderdag 7/12/2017 en heb helaas nog niets van gehoord of iets gemerkt en eerlijk ben daar niet al te happy mee. Wie kan hier bij mij helpen om toch de licentie te bekomen die ik heb betaald en waar ik recht op heb

Erica
 

geposted Thu 07 Dec 17 @ 5:06 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

geposted Thu 07 Dec 17 @ 5:16 pm
hallo Adion

Deze terwijl gedaan

Erica
 

geposted Thu 07 Dec 17 @ 5:30 pm
kan het zijn dat ze daarop niet reageren of gaat dit maar traag want mijn gevoel is alles behalve positief te noemen
en nog dit als ik hierop een klacht wil neerleggen hoe moet ik dit doen
 

geposted Thu 07 Dec 17 @ 9:04 pm
hierbij ben ik blij om te melden dat ik mijn licentie heb
 

geposted Fri 08 Dec 17 @ 6:16 pm
Hoi,

Ik had VirtualDJ 7 PRO maar heb nu VirtualDJ 8 PRO Infinity aangekocht en geïnstalleerd. Hoe krijg ik mijn oude gegevens zoals hot cue's , aangepaste teksten en bpm's weer terug?

Alvast bedankt.
 

geposted Sun 06 May 18 @ 9:55 am


 

geposted Sun 06 May 18 @ 11:06 am
Hallo,

Een vraagje: ik heb een licentie gekocht voor mijn numark party mix. Nu heb ik een nieuwe laptop en wil daarop gaan werken maar tot mijn verbazing als ik mijn daar aanmeld in vdj zegt ie dat ik geen licenties heb. Wie kan mij vertellen wat nu?
 

geposted Mon 28 Oct 19 @ 9:50 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Zorg dat je aanmeld met hetzelfde account als op je vorige laptop.
Het lijkt erop dat je een nieuw account hebt aangemaakt.
Via http://www.virtualdj.com/users/edit.html kan je ook het email adres van het andere account toevoegen zodat beide accounts samengevoegd worden.
 

geposted Tue 29 Oct 19 @ 5:08 am
Hi, ik ben er in geslaagd een verkeerde licentie te kopen. Ik ben in het bezit van een controller die ik eens bij Aldi heb gekocht en welke een kopie blijkt te zijn van Gemini CTRL-1, gemaakt door Envivo met als type PO-1334. Daar zat software bij van Atomix Productions (Virtual DJ LE 7.4.1) en dat werkte prima op een iMac. Vandaag heb ik de licentie gekocht voor GC1 omdat dit toestel volkomen gelijk was volgens de lijst met controllers op de site van VDJ. Blijkt echter dat ik de aankoop beter had gedaan vanuit de applicatie zelf, waar voor de controller een licentie 'FactoriesF KTRL' wordt aangegeven en ik de aankoop kan voortzetten. De software (versie 8) werkt 10 minuten en dan stopt het boeltje. Ik heb contact gezocht met VDJ maar nog geen reactie. Heeft iemand hier nog ervaring mee, of weet er iemand of een licentieverandering vlot verloopt? Bedankt alvast, Pieter
 

geposted Sun 29 Dec 19 @ 7:08 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Indien de aankoop inderdaad recent gebeurd is is het omwisselen normaal geen probleem.
Normaalgezien krijg je snel antwoord, maar door de feestdagen zou het iets langer kunnen duren.
 

geposted Sun 29 Dec 19 @ 7:13 pm
De aankoop is idd vandaag gedaan, en het is zondag, de feestdagen, het tijdsverschil... :-) Ik wacht wel even op een reactie. Maar volgens u vormt het geen probleem om de licentie om te wisselen? Ik vermoed ook van niet maar ben niet vertrouwd met dit soort aankopen. Hopelijk klopt het verhaal van de licentie voor 'FactoriesF KTRL' (mij zegt het niets). Het wordt in de applicatie toch aangegeven als een keuzemogelijkheid waarop je de aankoop kan voort zetten (wat ik best niet doe, dan heb ik 2 licenties). Alvast bedankt, groetjes, Pieter.
 

geposted Sun 29 Dec 19 @ 7:31 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)