Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Spotify Premium en VDJ 8

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Weet iemand misschien waarom ik een Error melding krijg wanneer ik nummers uit mijn Spotify playlist wil laden ?
Ik heb mijn Spotify account gekoppeld aan VDJ 8
 

geposted Thu 15 Jun 17 @ 6:43 pm
ik zou het echt niet weten , maar hoe koppel je je spotify met vdj8 dan zal ik het eens proberen en kijken als het bij mij lukt

grts dj bogarde
 

geposted Fri 16 Jun 17 @ 6:16 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
HOE je Spotify koppelt vind je o.a. uitgelegd via bv. een YouTube filmpje als
https://www.youtube.com/watch?v=aM3FS9cqSTI

Dat is allemaal niet zo moeilijk.
Heb ik ook gedaan.
Krijg vervolgens keurig mijn Spotify afspeellijsten in de browser en wanneer ik daarop klik ook de nummers die erin staan.
Wanneer ik dan een nummer uit zo'n afspeellijst laad, krijg ik de ERROR melding.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met Spotify zelf.
De koppeling lijkt te werken.
 

geposted Fri 16 Jun 17 @ 6:21 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Krijg je op dat moment geen 2de venster om opnieuw in te loggen?
Indien niet kan je eens proberen uit te loggen en opnieuw in te loggen.
 

geposted Fri 16 Jun 17 @ 6:28 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik kreeg bij de eerste keer dat ik op SPOTIFY klikte in de browser, een extra scherm waarmee ik kon inloggen op Spotify (inlognaam en wachtwoord)
Daarmee koppelde ik Sporify aan VDJ8.
In beeld kwamen mijn Spotiy playlists.
 

geposted Fri 16 Jun 17 @ 7:15 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Niet te geloven.
Wat ben ik ook een enorme knurft.
Meer dan 8 jaar werk ik nu met VDJ.....
Misschien helpt het dus ook wanneer ik de Spotify plugin installeer !
Dat heb ik dus maar gedaan !

Het werkt.
Sorry mensen.
 

geposted Fri 16 Jun 17 @ 7:17 am
ik heb toch ook wat vreemds met zowel Spotify en Deezer. Ik gebruik 2 user accounts op mijn macbook (wellicht belangrijke info ivm rechten). Op mijn hoofd account heb ik met de laatste VDJ versie (b3771) prima werkende situatie met beide aanbieders. Ook staat de spotify app op mijn macbook/account.

Vrijdag ging ik draaien en ik had thuis getest of alles op mijn 'draai' account functioneerde. Ook bij aankomst werkte het even goed, en opeens wil op ieder deck van zowel Spotify als Deezer standaard niet meer 30 seconden (en nog een paar frames) meer laden. Ik kan niet achterhalen waar het door komt, ik vermoed dat iets met rechten en sleutelhangertoegang en weet ik wat te maken heeft. Ik heb nl ook het idee dat ik niet kan uitoggen op beide diensten, erg vreemd allemaal. Ook terugzetten naar fabrieksinstellingen hielp niet. Op mijn hoofdaccount geen problemen...

Is dit door de ontwikkelaars (Adion?) te onderzoeken? Ik gebruik een apart account om geen gedoe moet oppoppende meldingen van programma's te zitten, gewoon voor de zekerheid.
 

geposted Sun 18 Jun 17 @ 9:33 am
Hallo allemaal,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum dus mocht mijn post in een andere topic horen dan hoor ik het graag. Het volgende is het geval ik wil graag voor mijn zoontje een instapsetje als controller kopen om te kijken of hij het dj gebeuren leuk vindt.
Ik zat te denken aan de https://www.bax-shop.nl/dj-controller/numark-party-mix-dj-controller
voor nog geen €100
Daar zit virtualdj LE op die we willen installeren op een macbook air. Ik ga er van uit dat hier geen spotify plug in op zit. Nu vermoed ik dat ik over moet gaan tot aanschaf van VIRTUALDJ 8 PLUS
"CONTROLLER" via https://www.virtualdj.com/buy/index.html de aanschaf is €48,99 wat ik heel acceptabel vind. Ben ik er dan? Of moet ik juist over gaan tot nog een duurdere versie van Virtual dj?
We hebben dus een spotify abonnement en de beste man wilt thuis gaan hobbyen.

Ik hoor graag of ik op een juiste spoor zit en mogelijk hebben jullie nog tips.

Dank alvast!
 

geposted Sun 25 Jun 17 @ 8:40 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Spotify is niet beschikbaar in de Plus versie, enkel bij de Pro Infinity versie, of het Pro Subscriber abonnement.
 

geposted Sun 25 Jun 17 @ 8:48 am
Ok thanks, weet ik dat ook weer
 

geposted Sun 25 Jun 17 @ 9:08 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik raad je aan om je zoon gewoon eens te laten experimenteren met een basic controller en VDJ.
Het feit dat je deze (nog) niet kunt koppelen met Spotify maakt in principe nog niet zoveel uit.
Zorg bv. voor een pc of laptop waarop je de top 40 nummers hebt staan en hij kan freewheelen.
Pas wanneer je zoon er echt plezier in heeft maak je een volgende stap.
Schaf geen "dure" spullen aan wanneer je niet weet of hij het echt wat vindt.
 

geposted Sun 25 Jun 17 @ 10:51 am
hallo,
Ik ben totaal nieuw op dit forum maar hoop toch een antwoord te krijgen op mijn vraag. ik heb net een Numark Mixtrack 3 aangeschaft met de bijgeleverde VDJ 8 LE software.
Als ik een virtual dj 8 subscriber abbo neem, heb ik dan ook de mogelijkheid om spotify in VDJ te gebruiken? Of kan dit enkel bij aankoop van VDJ Infinity?
Alvast bedankt voor de reactie's.
 

geposted Wed 12 Jul 17 @ 11:22 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Het antwoord op je vraag wordt hierboven gegeven
 

geposted Wed 12 Jul 17 @ 1:01 pm
dank voor de reactie? had er los over gelezen.
 

geposted Thu 13 Jul 17 @ 12:17 pm
Werkt Spotify premium ook met de gratis versie?
 

geposted Thu 19 Apr 18 @ 11:04 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Spotify werkt op dit moment helemaal niet met VDJ.
Da's nog steeds een gemis.
 

geposted Thu 19 Apr 18 @ 12:13 pm
Spotify kan je wel koppelen met de Algoriddim Djay of Djay Pro. Maar deze software is belange zo professioneel niet als VDJ8.
 

geposted Sat 28 Apr 18 @ 12:00 pm


Nu even geen spotify in Virtual DJ 8 laatste versie, dan maar gebruik op de oude manier via line in 1 en line in 2
 

geposted Sat 15 Sep 18 @ 5:37 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)