Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: idjpool

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

hdsonPRO InfinityMember since 2011
ik heb al jaren een betaalde licentie om muziek te downloaden(cu,idpool)heb lang geen probleem gehad maar de laatste tijd is het zeer erg;
ik heb eveneens een licentie van deezer en daar heb ik geen enkel probleem mee,opzoeken van muziek en dowmoaden gaat perfect.
alle instellingen zijn zoals ze moeten zijn,al jaren dezefde.
bij idpool gaat het downloaden zeer traag,maar meestal helemaal niet en dit op mijn i-mac en 2 x mac book pro.
aan de internetsnelheid kan het niet liggen aangezien deezer wel perfect werkt.
graag zou ik dit probleem opgelost zien,indien nog info nodig is zal ik die heel graag geven.
 

geposted Fri 14 Sep 18 @ 3:49 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
NIEMAND ?????? ADION ???????
 

geposted Sat 22 Sep 18 @ 1:57 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
man,man,wat een service vanwege vdj,waarom kan er niemand van het vdj(team) mij helpen?????
 

geposted Wed 03 Oct 18 @ 4:45 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Helaas ook geen idee, hier gaat het downloaden vlot, en verder ook geen andere meldingen ivm trage downloadsnelheid voor zover ik weet.
Heb je het ook op andere locaties geprobeerd?
 

geposted Wed 03 Oct 18 @ 4:54 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
Adion wrote :
Helaas ook geen idee, hier gaat het downloaden vlot, en verder ook geen andere meldingen ivm trage downloadsnelheid voor zover ik weet.
Heb je het ook op andere locaties geprobeerd?


bedankt voor de reactie,heb idd al op andere locaties geprobeerd zonder resultaat ook met andere macbook pro en i-mac geen geluk,soms krijg ik zoekresultaten maar gaat het downloaden niet,blijft op 0% staan,downloaden van deezer gaat wel heel vlot!
 

geposted Wed 03 Oct 18 @ 6:32 am
Ik zit nu met mn handen in het haar! wie kan mij helpen met de team viewer ? 'k ben al 2 dagen op zoek want ik krijg de stap waar ik mijn mail en password moet zetten Niet open! het is zo damn ergerlijk.. wie kan mij helpen pls? Ik heb net mn licence binnen en kan nog niet Starten.. Dank je..
 

geposted Wed 14 Nov 18 @ 9:37 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)