Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj pro

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Ik heb mijn licentie terug. Ik heb een volgende vraag: wanneer ik op mijn pioneer xdj-r1 een cd of usb stick afspeel komt er informatie op het display van de controller. Wanneer ik met virtual dj muziek afspeel komt er alleen desk a en desk b op. Hoe krijg ik ook de informatie van het nummer en de beats om de display van mijn pioneer xdj-r1 controller?
 

geposted Wed 28 Nov 18 @ 9:03 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
 

geposted Wed 05 Dec 18 @ 9:09 pm
Inderdaad dit bedoel ik. Ik heb in de handleiding gelezen dat alleen bij gebruik van de cd-spelers de gegevens op het display van de XDJ-R1 komen. Klopt dit?
 

geposted Wed 02 Jan 19 @ 8:59 pm
Ik ga binnenkort een nieuwe laptop kopen. Hoe zet ik mijn licentie over naar de nieuwe laptop?
 

geposted Wed 02 Jan 19 @ 9:00 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Gewoon VDJ downloaden en inloggen met je account gegevens. Werkt vanzelf. Ik heb bovendien gemerkt, en dat is juist zo fijn aan VDJ, dat je overal waar je gaat draaien je jezelf kunt inloggen met je gegevens. Ga je naar de VS en moet je daar een set draaien, zet dan in je rider dat er een pc moet staan met VDJ erop. Sluit je harddrive aan en log in. Je kunt aan de slag!
 

geposted Wed 02 Jan 19 @ 9:22 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)