Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: Pws doulevei to Gain tou Atomix?

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Alli mia erwtisi sxetika me to Gain tou Atomix pou me exei mperdepsei arketa.
Enw exw perasei ta tragoudia mou ola me to MP3Gain kai ta exei kanei ola sta 89 db otan bazw ta tragoudia sto Atomix kateutheian meiwnei to Gain apo 4,5 ews 7,5 me apotelesma na einai poly xamili i entasi.
An pali epileksw AutoGain ta meiwnei kai 12,5.

Giati symbainei auto. Pws to ksepernaw? Tha prepei manually na allazw to Gain se kathe tragoudi sto 0 (myden)?

thanks
Antonis
 

geposted Mon 28 Jul 03 @ 10:02 am
mixalisPRO InfinityMember since 2003
Mia pi8ani exigisi einai oti perases ta mp3 apo to auto gain afou ta eixes paixei mia fora me to atomix kai eixan apo8ikeytei oi ry8miseis tou gain. Prwteinw na kaneis to exis. Pigaine sto fakelo tou atomix kai kane cut (apokopi) to arxeio atomixmp3internaldatabase. Bale to arxeio se allo fakelo kai ekinise to atomix. Tote to programma 8a dimioyrgisei ena neo arxeio database xwris tis proigoymenes ry8miseis tou gain. Dystyxws omws 8a prepei na xanagrapseis ta bpm kai ta sxolia.

To arxeio atomixmp3internal.... krataei oles aytes tis simiwseis kai ry8miseis.
 

geposted Tue 29 Jul 03 @ 9:32 am
Michali na se kala me eswses.
Vevaia ama den tin patiseis den tha matheis.
Akolouthontas tips apo to Forum 2 ebdomades prin perasa ola mou ta MP3 apo to MP3GAIN kai ta katevasa sta 89 db. Agnoontas entelws tin Internal Database tou Atomix ta mperdepsa.
Ksanaperasa ta MP3 mou me to Gain kai ta anevasa sta 92 db. Esvisa kai to Internal Database tou Atomix kai ftou kai apo tin arxi. Xtes pou epeksa omws den mou parousiastikane problimata me ton ixo.
Twra douleia gia kales allages. H efarmogi paizei tzami alla i ousia einai oi allages na bgainoun kales. Ekei thelw akoma douleia.
euxaristw kai pali MIchali

cheers
Antonis
 

geposted Thu 31 Jul 03 @ 10:10 am
Kalhmera paides kai sygxarhthria gia to forum.Tha hthela na rothso yparxei kapoy poy mporo na bro manual sta ellhnika?Exo thn full version kai mou exei parei ta myala!Einai apithano to programma
nikos
 

geposted Sat 30 Aug 03 @ 6:47 am
manual sta ellhnika den uparxei alla psa3e esu to programa kai oti thelhseis na rwthseis edw eimaste:) to kalutero online manual :P
 

geposted Sat 30 Aug 03 @ 1:30 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)