Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: legale mp3 downloadsite??

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Weet iemand een legale download site, zoals Napster en iTunes, waar je gewoon liedjes kan kopen? Napster en iTunes hebben allebei de nare eigenschap dat ze niet buiten Amerika verkopen, dus hebben we daar niets aan.

Dus kent iemand een betrouwbare mp3 site voor nederland?
 

geposted Thu 12 Aug 04 @ 12:06 pm
Er zijn diverse providers die een "music-zone" hebben waar je legaal mp3's kunt kopen. Of je persee aangesloten moet zijn bij die provider...dunno
 

geposted Thu 12 Aug 04 @ 6:30 pm
 

geposted Thu 12 Aug 04 @ 10:47 pm
Gnoedel: Fantastische site! Heb direct enkele songs gekocht, en ook mooie acapella's om mee te scratchen en te remixen...

Ik kom pas net kijken in de 'wereld van de dj's', maar die site geeft veel inspiratie! Ik scratch er nu voor het eerst lekker op los met de acapella's.

Weet iemand toevallig of de timecoded vinyl's die hier te koop zijn heel erg nauwkeurig werken, zodat ik de scratches eventueel heel precies kan timen?
 

geposted Fri 13 Aug 04 @ 1:34 am
Aangezien ik een trance dj ben koop ik veel op www.beatport.com - spijtig dat ze nog een aantal labels missen zoals ID&T.

Je kan ook terecht bij:

www.trackitdown.net
www.audiojelly.com
 

geposted Fri 13 Aug 04 @ 9:40 am
Op het journaal hoorde ik dat de free record shop nu ook een online store heeft. Ik heb het niet geprobeerd. De homepage

(http://www.freerecordshop.nl/pages/homepage.asp) zegt:

- 250.000 tracks
- vanaf €0.89

Kijk zelf maar even of je het wat vind
Ewout
 

geposted Fri 13 Aug 04 @ 4:21 pm
Heb inderdaad even gekeken naar de site van de free record shop, maar daar staat sowieso het volgende over de wma files:

"Alleen geschikt voor Windows Media Player versie 9 en hoger"

Dus ik heb daar nog maar niks gekocht. Bovendien vind ik het persoonlijk geen hele gebruiksvriendelijke site, ik kom telkens weer in het 'gewone' winkel gedeelte waar je 'ouderwetse' cd's moet bestellen ipv downloaden. Moet waarschijnlijk nog groeien.

Ben wel erg te spreken over trax2burn van Gnoedel, alleen zijn de songs daar 99 pond, wat dan zo'n 1,5 euro is denk ik. Maar wel erg lekkere muziek naar mijn smaak.
 

geposted Fri 13 Aug 04 @ 11:40 pm
Trax2burn heeft indeed leuke tracks staan en is zeer gebruiksvriendelijk. Vooral leuk dat je een variatie in house stijlen hebt door de verschillende labels.
Check vooral Steve Angello, The Sinners, Hughes & Spier, Seamus Haji, Armand Van Helden (my my my), ....
Het is misschien wat kostelijk maar naar mijn mening is dat zeker de moeite waard.

PS: Marktrock maakt doof! :o)
Serieus, ik hoor zogoed als niets meer door mijn rechter oor. Na het verhaal van djelof is dit wel wat benauwend. :o)
Hehe, misschien kan ik een rechtzaak inspannen zoals in Amerika.
 

geposted Mon 16 Aug 04 @ 11:12 am
Gnoedel, let op met je oren!

Ik begin meer en meer in mijn koptelefoon te mixen. Is ook niet ideaal, maar dan bescherm ik mijn oren toch iets beter denk ik.
 

geposted Mon 16 Aug 04 @ 12:59 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)