Quick Sign In:  

Forum: Greek Forum

Topic: misa komatia

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

geia xara se olous paidia.Eimai xristis tou v.dj edw kai ligo kairo kai prosfata pira kai tin konsola (Hercules).To provlima mou einai to e3is:
anoigontas mesa apo to v.dj my computer-local-my music kai kanontas klik se kapoio arxeio kai afou to kanw analyse to pernaw san favorite mexri edw kala, otan bazw to komati gia na pai3ei to komati den einai olokliromeno.Me liga logia psaxnw tropo na exw tous mousikous mou fakelous se mia seira.
Eyxaristw.
 

geposted Wed 15 Dec 04 @ 11:44 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Den katalaba akribos ti theleis na peis, mporeis na gineis pio safis ?
 

geposted Wed 15 Dec 04 @ 8:24 pm
Hi apopsis.Thelw na valw mesa sto programma (v.dj) ta arxeia me ta mousika komatia pou exw sto skliro disko alla na mporw na ta vlepw pali se 3exwristous fakelous p.x. deep dish enas fakelos underworld allos fakelos k.o.k kai apo ekei na mporw na diale3w komatia gia na ftia3w tis playlist mou.
Elpizw na egina ligo poio katanoitos.Eyxaristw.
 

geposted Thu 16 Dec 04 @ 11:58 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Mallon den exeis katalabei pos doyleyei to programma, psaxto ligo afoy to agorases...
Aristera o browser einai o explorer, oti exeis ston "windows explorer" einai kai ekei.
An exeis fakeloys me arxeia mp3 kane toys "favorite"
Einai 2 databases, gia ta arxeia, mia me .xml katalixi gia ta arxeia poy kaneis analize, kai mia .txt
aplos gia search. H proti einai poly pio simantiki panta backup. (cues/gain klp einai ekei)
 

geposted Thu 16 Dec 04 @ 12:24 pm
Thanks apopsis.To idio isxiei kai gia arxeia wma?
 

geposted Thu 16 Dec 04 @ 1:29 pm
nai ola mpainoun sthn database ane3arthta apo to eidos arxeiou.
 

geposted Thu 30 Dec 04 @ 5:45 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)