Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Overstap naar Pro versie - Page: 1

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Hier ben ik weer en hopelijk de laatste keer.

Vandaag mijn Pioneer DDJ - ergo ontvangen. Alles loopt gesmeerd oef :) :)

Toch nog een vraag aangaande mijn pro versie op Virtual DJ

Op de pro verise vindt ik namelijk niet de juiste mapper voor de DDJ.

Dan maar de bijgesloten gewone versie geinstaleerd; en daar staat wel de juiste mapper. Dus ik speel momenteel met de bijgeleverde versie.

Iemand een idee hoe ik nu het best naar de pro kan overgaan, zodoende ik met de juiste mapper kan spelen.

Mvg,
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 8:36 am
FF de laatste versie downloaden. Die heeft weliswaar nog steeds V7.0.5, maar Buildnummer B380. Ik denk dat je een oudere build hebt waar de Ergo nog niet in is opgenomen.
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 9:20 am
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Dank je wel
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 9:35 am
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Zonet alles gedaan en ik heb momenteel de V7 0 5 Buildnummer B 380

Helaas kan ik de ergo niet terugvinden in de lijst van de controllers ?

Graag uw mening aub.

Dank je

Mvg

 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 10:08 am
Kuck mal hier: http://www.virtualdj.com/wiki/VirtualDJ%20Controllers.html
Hij staat er echt tussen. Ik gok dat je je map Virtual DJ in Mijn Documenten hebt laten staan. Als je de laatste versie installeert en je doet dat met behoud van de gegevens dan denk ik (kan het niet proberen) dat hij de lijst niet overschrijft.
Dus eerst VDJ deïnstalleren, de map Virtual DJ verwijderen (maak even een backup van de mappen die je moet bewaren, zoals je samples, effecten en skins) en installeer VDJ daarna nogmaals.
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 11:48 am
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Sorry hoor maar na 3 uur zoeken vind ik het niet.

Wat een miserie toch


Ik koop eerst een Behringer Van 250 euro dat niet werkt een nu een Pioneer Van 500 euro en krijg het niet geinstaleerd.

Nog even en alles vliegt aan de deur.

Mvg
Sorry even opgewonden
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 1:11 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Ik heb alles eraf gesmeten van virtual dj.

Hoe krijg ik nu terug mijn PRO geinstalleerd. Zelfs de installatie met de bijbehorende CD van Pioneer wil het niet meer openen. Steeds ERROR's.

Mvg
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 1:23 pm
Dan is het jammer dat er niet iemand naast zit die het uitlegt. De opwinding kun je afleren (ervaringsdeskundige....). Dat vertroebelt je blik en je mist essentiele dingen...
Wat voor errors? Het kan zijn dat je registry nog vermeldingen vast houdt van VDJ. De grondige methode: Wis de hele map Virtual DJ in je map Mijn Documenten. Haal nu op de site de Registry Tool op: http://www.virtualdj.com/addons/2170/Registry_Tool.html en installeer die.
Start de Registry Tool en kies dan Clean All (de knop onderin het scherm)
Probeer dan nog eens je Pro-versie te installeren.

Enne: Rustig aan, dan komen we het verst ;)
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:09 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
:) :)
Ga het proberen

Maar hoe installeer ik de Pro weer ?
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:17 pm
Als je registry schoon is dan kun je de normale installatie weer doen, denk ik.
Ik heb iets vergelijkbaars gehad nadat ik van mijn "testversie" naar de aangekochte versie ging. Sindsdien gelukkig nooit meer problemen gehad...
Blijft hij nukkig doen dan kun je proberen de laatste versie nogmaals op te halen. Het kan zijn (maar dat is het laatste waar je aan moet denken) dat het bestand is beschadigd tijdens het downloaden.
Ik blijf nog wel even in de buurt: ik zit te hobbieën voor een gebruiker op het General Forum.....
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:23 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
De Cd die bij de Pioneer was werkt terug.

Maar mijn Pro versie is weg. Hoe haal ik die terug en liefst met de Pioneer Controller die ik nog steeds niet had gevonden.

MVG

Dank u
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:25 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Vroeger had ik eerst een Cd van Virtual Dj steken bij de aankoop van een Hercules RMX
Virtual DJ5 Lim edition

En van die uit heb ik mij geupgrade naar de pro versie

Moet ik die nu teurg installeren voor de pro versie te verkrijgen ?

Mvg
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:30 pm
Dan weet ik ook meteen dat je niet de laatste versie hebt opgehaald: Kijk >>HIER<< eens.... ;)
Die kun je meteen installeren. Daar heb je geen oude versie van nodig.
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:49 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
OK Dank u

Ik heb nu de B380

Maar de Pioneer controller kan ik niet vinden

Kun je mij nog eens even uitleggen hoe ik die eigenlijk moet zoeken en installeren.

Ik ga naar de Plug in en zoek daar onder controllers. ???? maar helaas mijn controllers staat er niet bij.

Misschien doe ik iets fout,


Mijn zoon zegt dat hij de nodige software van het één naar het andere programma kan copieren. ( heb ik voor alle zekerheid nog niet laten doen)

Mvg

en dank u
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 2:59 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Denk dat alles gelukt is ALLEEN DANK ZIJ U

ALVAST BEDANKT.

MVG,
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 3:10 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
..
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 3:11 pm
Hoeft niet: Je gaat naar het Config-menu en klikt op de tab Mappers. Je ziet bovenin een knop:



Je zou daar de Ergo al moeten zien. Zo niet, klik dan op de knop Mapper Options en haal het vinkje weg bij "Show only connected devices". Trek dan het menu open waar nu "Keyboard" bij staat en zoek de Ergo op.Selecteer die en je zou goed moeten zijn.
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 3:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 3:23 pm
pickpayPRO InfinityMember since 2010
Dag,

Ik ben hier zo tevreden over dat forum dat ik nog 2 vraagjes heb nu alles werkt.

Ik heb ooit gehad met virtual Dj als je de schuif harder stiller, omhoog deed begon automatisch het nummer te spelen en deed je de schuif terug helemaal naar onder stopte het nummer. Deze instelling kan ik niet terugvinden.

Vraagje 2:

Hoe krijg ik alleen de videoclip op mijn aangesloten TV scherm. Nu momenteel komt het volledig PC scherm op de TV.
Ps ik heb een MACBOOK

Bedankt voor jullie hulp.

Mvg,
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 4:35 pm
De video is redelijk simpel: Ga naar het Config-menu en kies voor de tab " Video". Zet een vinkje bij " activate" en kies in het pull-down-menu achter " TV-output" voor je video-kaart in plaats van "(Window)". Uiteraard moet je dan wel je 2e scherm geactiveerd hebben.

Waar ik weinig of nets vanaf weet is mapping. En dat is nu net wat je nodig hebt om Faderstart te kunnen maken. Hier is niet veel kennis aanwezig vwb dat onderwerp. Gooi eens een berichtje op het General Forum. Daar zit er iig eentje (Synthet1c) die aardig door heeft hoe je zoiets moet doen.

Goed te horen dat de Ergo werkt.
 

geposted Fri 27 Apr 12 @ 4:54 pm
91%