Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon Dj Control. - Page: 3

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

hallo,
ik heb een lange tijd plezier gehad aan het monitoren maar ik heb nu een online radio en ik zend uit via winamp (Shoutcast) maar als ik soundcard kies bij input dan hoor je ook het monitoren over de radio en dat moet ik niet hebben dus ik heb simplecast gedownloaden want die pakt alleen de stream van virtual dj en niet monitor geluid. maar om daarmee uit te kunnen zenden had ik realtek high definition audio nodig ik die gedownload enzo souncard op 7.1 gezet toen deed ik testen met simplecast en ging geweldig alleen via virtual dj monitoren gaat niet meer ik hoor geen geluid meer uit headphone als ik realtek hd audio verwijder kan ik weer monitoren maar niet uitzenden want dan is er geen stream van miijn soundcart naar simplecast kan iemand mij helpen?
 

geposted Wed 14 Jul 10 @ 8:50 am
Ik draai het even om: Waarom wil je wel de stream horen en niet je monitorgeluid? De stream is altijd vertraagd dus je kunt nooit op tijd reageren achter je PC. Beatmixen kun je helemaal vergeten.....
Verder valt me op dat je zegt de `Realtek High Def. Audio te hebben geinstalleerd. Op de website van Realtek staat duidelijk (in het Engels) vermeld dat bij installatie van deze universele drivers het mogelijk kan zijn dat je niet de instellingen hebt die de fabrikant van de audiokaart voor ogen had.

Je zal dus een keuze moeten maken: Of met de shoutcast server en het monitorgeluid erbij (waarbij ik me afvraag of je dat met de interne mixer van je PC niet gewoon uit kunt zetten (schuifje dicht)) of doormodderen met de Simplecast server.

Met de stream kan ik je helaas niet verder helpen, ik doe daar niets mee.
 

geposted Wed 14 Jul 10 @ 12:01 pm
fc113Home userMember since 2010
hallo,

Ik heb een vraag:

Ik heb Virtual DJ 6.1.
Ik zou het leuk vinden als ik met de microfoon ook in het programma kan praten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen!
Zou iemand mij kunnen helpen?

chiel
 

geposted Sun 22 Aug 10 @ 9:04 am
Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post.
 

geposted Sun 22 Aug 10 @ 9:53 am
fc113Home userMember since 2010
hallo,

Ik heb een vraag:

Ik heb Virtual DJ 6.1.
Ik zou het leuk vinden als ik met de microfoon ook in het programma kan praten, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen!
Zou iemand mij kunnen helpen?

chiel
 

geposted Sat 28 Aug 10 @ 7:40 am
Chiel,

als je 6.1 hebt, heb je je dus óf niet geregistreed, óf je hebt een gekraakte versie.
In het eerste geval:
bobhofmans wrote :
Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post.

Ja, dat was voor jou bedoeld.

In het tweede geval kun je je beter wenden tot degene waar je VDJ vandaan hebt. We geven geen support op gekraakte VDJ's, omdat er vaak teveel anders werkt als in een officiele versie. Daarnaast snap je zelf waarschijnlijk ook wel dat je met een gekraakte versie nou eenmaal niet dezelfde rechten hebt als degenen die betaald hebben.
 

geposted Sat 28 Aug 10 @ 8:43 am
Martin FourS wrote :
bobhofmans wrote :
Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij \'Modify my profile\' voor dat je iets post.


Ja, dat was voor jou bedoeld.



Ga je me nou echt vertellen dat Chiel dat niet begreep?

(Rethorische vraag: hij begreep het dus niet!)



 

geposted Sat 28 Aug 10 @ 8:57 am
fc113Home userMember since 2010
en als ik dat niet doe?
 

geposted Tue 31 Aug 10 @ 2:14 pm
Heb je VDJ gekocht, dan is het het handigst om dat wel te doen. Je krijgt dan toegang tot de downloadsectie (skins, effecten, enz), recht op updates zodra ze beschikbaar zijn voor de rest van je leven, en support.

Vul je niets in dan gaan we er van uit dat je een gekraakte versie hebt. Om niet opnieuw het verhaaltje te hoeven typen:
Martin FourS wrote :
In het tweede geval kun je je beter wenden tot degene waar je VDJ vandaan hebt. We geven geen support op gekraakte VDJ's, omdat er vaak teveel anders werkt als in een officiele versie. Daarnaast snap je zelf waarschijnlijk ook wel dat je met een gekraakte versie nou eenmaal niet dezelfde rechten hebt als degenen die betaald hebben.

 

geposted Tue 31 Aug 10 @ 2:22 pm
fc113 wrote :
en als ik dat niet doe?


wat is dat nou voor een rare opmerking, JIJ wilt geholpen worden, wij niet. vul je het nummer niet in, ook goed, maar verwacht dan ook geen hulp
 

geposted Tue 31 Aug 10 @ 3:19 pm
fc113Home userMember since 2010
best me jung, dan niet!
 

geposted Wed 01 Sep 10 @ 2:49 pm
mooi, weten wij genoeg..............


succes ermee
 

geposted Wed 01 Sep 10 @ 3:06 pm
Ik weet idd genoeg. Slotje erop

mvg
 

geposted Thu 02 Sep 10 @ 5:39 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)