Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Video (karaoke) afspelen HOE MOET DAT

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Tony4uHome userMember since 2008
Hey, ik hoop dat jij mij kunt helpen.

Ik heb een laptop met virtual dj 4.2. daarop. Ik wil nu .CDG bestanden afspelen (karaoke bestanden) dat lukt allemaal prima!! Bij starten van het bestand verschijnt er in het beeldscherm een video venster waarop de tekst keurig meeloopt, ook prima dus!.

MAAR hoe kan ik dat ene (kleine) venster zichtbaar maken op bijvoorbeeld een TV. Ik zou dit video venster graag via mijn S-video uitgang van de laptop naar een Separaat beeldscherm toe willen leiden.

Kan dat en zo ja hoe dan????


Groetjes, Tony
 

geposted Sun 14 Sep 08 @ 6:38 am
Ik zelf gebruik VDJ 5.2 alleen voor audio. Voor video werk ik met m'n "oude" viideoinstallatie waar ik soms dvd's op afspeel en heel zelden karaoke laat lopen (niet zo populair en een afgrijselijke rommel met dronken en schreeuwende mensen!)
Anyway, om het beeld verder te geven aan m'n TV schermen gebruik ik een oude Sony STEREO video recorder als omvormer. Van de DVD spelers gaat het beel (en geluid) via RCA's (of scart) naar de VCR en vandaar via een ouderwetse co-axiale kabel naar de TVs.
In principe zou je hetzelfde met de S-uitgang van je laptop kunnen doen.
Saludos,
Bob
 

geposted Sun 14 Sep 08 @ 9:16 am
Download eerst even de laatste demo versie. Ik ben bang dat we je geen ondesteuning kunnen geven op de versie die je nu gebruikt. Afspelen op een externe monitor of tv, kan alleen met de full version.
Ewout
 

geposted Sun 14 Sep 08 @ 1:42 pm
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik heb een beamer aangesloten, maar krijg alleen "window" te zien bij de tv output. VDJ herkent de beamer dus blijkbaar niet. Ik heb een full version, zie ook eerdere posts van mij.
 

geposted Fri 07 Nov 08 @ 5:23 am
Ewout, ik wil dit nu ook proberen aangezien ik nu gedurende m'n "winterslaap" daar tijd voor heb. Ik krijg ook dat kleine schermpje, de wissels op automix lopen perfect, maar hoe het verder gaat weet ik niet.
Een video-s uitgang heb ik niet op m'n laptops, dus ik zal een video card moeten aanschaffen. Aan de ene kant USB aan de andere kant RCA voor aansluiting op m'n installatie (zie boven).
Eventueel kun je me het antwoord als private message sturen of via e-mail?
 

geposted Sat 08 Nov 08 @ 4:57 pm
Ik heb al wat gevonden via VGA!
Bob
 

geposted Sun 09 Nov 08 @ 7:27 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)