Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: error en nu al men BPM's kwijt....

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Er hebben er ongetwijfeld al meer dit voor gehad denk ik. Heb een groot deel van het forum afgezocht maar toch niets gevonden wat op mijn probleem lijkt. Tijdens het mixen kwam er plots een kadertje van virtual dj zelf met een foutmelding. Met 2 smileys. Ne gele en ne rode denk. Moest op de gele klikken en alles zou goekomen...

Men software is nog allemaal in orde, ook geen systeemcrash gekregen ofzo. Het enige wat me toch wel beetje frustreerde is dat ik nog maar van een liedje of 20 de BPM heb staan. Kan ik dit verhelpen, staan die gegevens nog ergens op men schijf?
Zo niet had ik willen weten of er een snelle manier is die automatisch men nummers hun bpm terug geeft. Anders kan ik een 1000 tal tracks liedje per liedje inladen. Ik heb trouwens versie 3.4.1

Alvast bedankt mensen.
 

geposted Thu 13 Sep 07 @ 4:53 pm
ok, ik heb misschien maar de home edition enzovoorts... maar nbeke hulp is altijd welkom. Ik draai ook al jaren met platen, heb die hercules maar gekocht om wat te testen met mp3's. Maar zou echt een oplossing willen vinden voor men bpm probleem.
 

geposted Sat 15 Sep 07 @ 11:07 am
In de installatie map van vdj staat de file "mp3 database.xml". In die file staan al je bpm info, cue points en comments. Van deze file dien je dan ook regelmatig een backup te maken. Ik ben echter bang dat je die backup niet hebt.
Waarschijnlijk is die file corrupt geraakt tijdens de crash. Kijk even of deze file er nog staat en of je die kan openen met bijvoorbeeld internet explorer.
Ewout
 

geposted Sun 16 Sep 07 @ 2:32 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)