Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Helt ny. Hjælp!

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

stooferHome userMember since 2007
Jeg er en dreng fra dk som er 13 år. Jeg har hørt at det er en god alder at starte i :P
Jeg er ved at blive interesseret i djing, men jeg ved ikke hvordan man kommer igang med det.
Jeg har overhodet intet udstyr.
Hvordan kommer jeg igang??
 

geposted Tue 30 Oct 07 @ 6:24 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Last ned demo av virtual dj og lek deg litt. Hvis du liker det, kan du kjøpe home version (noget billigere enn pro) og øve øve øve. Når du skjønner konseptet, kan du kjøpe en USB-mixer som du kobler i din pc.
 

geposted Sat 03 Nov 07 @ 4:41 pm
stooferHome userMember since 2007
Når man køber en mixer, virker den så kun til 1 program eller virker det til alle programmer. Altså skal man købe en speciel mixer som virker til virtual dj?
 

geposted Mon 05 Nov 07 @ 1:37 pm
stooferHome userMember since 2007
Jeg har lige et spørgsmål mere.
Kan jeg bruge de sange jeg har købt i Itunes til VDJ eller kan man ikke når de er sådan en beskyttet fil ??
 

geposted Sat 10 Nov 07 @ 9:44 am
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
En usb mixer er noe du kan bruke på alle software, ikke bare Virtual Dj :)

Når det gjelder kopi beskyttede filer fra itunes vet jeg ikke, jeg ripper sanger fra cd eller bruker vanlig mp3. Søk i forumet, så finner du det nok ut!
 

geposted Sat 10 Nov 07 @ 10:05 pm
stooferHome userMember since 2007
Hvis man køber Home Edition får man så en cd eller downloader man det ??

Hvis man skal downloade det, kan man så godt rykke det fra 1 computer til en anden? Hvis nu jeg fx. skulle have en ny computer?
 

geposted Tue 13 Nov 07 @ 2:25 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Ja, du vil få en lisens nøkkel

fx: 2323-VB3498-N930

Denne er din personlige lisens, og er ment kun til deg.
Du kan som du sier innstalere programmet på flere pc'er, men i henhold til lisensavtalen har du kun lov å ha programmet på en pc om gangen.


Håper dette hjelper!
 

geposted Wed 28 Nov 07 @ 8:10 pm
Heej Mester?
-Jeg er 12 år, og kommer fra DK?
-Jeg vil sige du skal købe denne her Hercules DJ Console mk2
-Når du køber den for du en cd-rom med, som er Virtual DJ Home edition,
-Den skal du bare instalerre, og så sætte den mixer til som du os har købt( DJ console mk2)
-Så er du i gang, det er til at starte med :D
 

geposted Sun 10 Feb 08 @ 6:39 am
du måste köpa virtual dj helt enkenlt.
 

geposted Fri 14 Nov 08 @ 8:32 pm
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Hei! Fins det noen kurs i bruk av Hercules DJ controler mp3 for det fins ingen norsk bruksanvisning og jeg er ikke så veldig god i engelsk.
 

geposted Tue 18 Nov 08 @ 12:56 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
foffo1 wrote :
Hei! Fins det noen kurs i bruk av Hercules DJ controler mp3 for det fins ingen norsk bruksanvisning og jeg er ikke så veldig god i engelsk.


Hva trenger du hjelp til? Har en slik liggende selv.. så kan hjelpe deg der du står fast.
 

geposted Tue 18 Nov 08 @ 3:37 pm
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Hei! Jeg lurer på åsen jeg kobler den opp mot Vitaual DJ pro og nor jeg koblet opp førte gangen søkteprogrammet opp musiken på marskinen min og la alt i spiller kolonen, osen får jeg programmet til og gjøre dette nor jeg har lakt in ny musik på pc
 

geposted Wed 19 Nov 08 @ 7:09 am
foffo1PRO InfinityMember since 2008
Åsen Kobler jeg en DJ controler mp3 opp mot programet Virtual DJ pro for det ikke til og virke
 

geposted Sat 22 Nov 08 @ 3:07 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
Har svart deg i den nye tråden HER nå!
 

geposted Sun 23 Nov 08 @ 2:36 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)