Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Hey ik heb een probleem bij mijn Hercules DJ Console (of het ligt aan mij kan ook)

Ik heb die console pas (net 1 weekje) maar ik weet niet hoe ik kan instellen dat ik met mijn koptelefoontje liedjes voor kan beluisteren. Dat zegmaar iets draait op deck A en ik luister door mijn koptelefoontje wat er bij deck B gebeurt, zonder dat et publiek dat hoort zegmaar. Hoe kan ik dat instellen? Toen ik nog de demo had van VDJ kon je bij configuratie een grote lijst zien, maar nu heb ik geen configuratie meer :S Ik heb nu 1.09 van die Hercules DJ Console en hij accepteer opeens alleen mijn geluidskaart van die console, maar ik zou juist willen dat je het geluid voor het publiek uit men pcboxjes hoort, en ik alleen voorbeluister via men koptelefoon. Hoe doe je dat? En waar kan je dat dan instellen? Ik kan nu nix voorbeluisteren, ik luister zegmaar alles in men koptelefoon.

Greetz

www.djmixing.nl.tt
 

geposted Mon 18 Jul 05 @ 1:55 pm
Onderaan van uw windows scherm , op de rechter kant , naast de uur , zou je een groen kop moeten zijn (Icon) , druk erop en klik op DJ mode als je het nog niet gedaan hebt.

verder vergeet ook niet in uw settings , de console te aktiveren (gewoon op de vakje klikken)


:)

 

geposted Sun 31 Jul 05 @ 1:50 pm
Volg zeker de instruktie's die je al eerder hier hebt zien staan. anders verder in het form kijken daar kom je zeker meer mensen tegen die dit probleem hebben gehad. De console versie blijft een beperkte versie. Ik heb de 3.0 gekocht. kan hem je aanraden. kost wat maar dan heb je ook wat. echt dan haal je veel meer uit je console.

Laat even weten of je er uit bent gekomen.

groetjes ricardo
 

geposted Mon 08 Aug 05 @ 4:28 pm
yep gelukt ;) ik heb de boxen van men pc, in de achterkant van de console geplugt, eerst was het nog steeds in de pc maar nu dus in de console. Men koptelefoontje zit aan de voorkant van de console ingeplugt en et voorbeluistere gaat nu wel :D
 

geposted Fri 19 Aug 05 @ 12:24 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)