Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe update 2020

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Nieuwe update
Vandaag een nieuwe update binnen gehaald 2020.Na die update waren al mijn instellingen weg. Ik kon ook niets instellen in de setup van het programma. Boven de lay-out was er plots een item bijgekomen voor gebruikers instellingen dat op standaard stond , dit op beginnende gebruiker.
Na dat aangepast te hebben naar professionele gebruiker kon ik weer terug naar mijn instellingen. De mp3 Controller en geluidskaart aan gepast en alles werkte weer normaal
 

geposted Mon 23 Sep 19 @ 3:47 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Video Editor:

Ik heb geprobeerd om geluid over een videoclip te zetten door gebruik te maken van de "Video Editor". Ik heb alle te volgen stappen gevolgd maar ik kom er niet uit. Ik heb "lyrics" toegevoegd aan een track en dat ging perfect. Gewoon door de manual te volgen. Met videoclip is het echter een ander paar mouwen.
Kan er iemand een filmpje posten waar het wordt voorgedaan? Er staat er één op Youtube maar dat is met een vorige versie van VDJ. Het drag en droppen van een video over een mp3 werkt niet meer. Echt jammer... ik kan nu proberen met beide tezamen op 2 verschillende spelers synchroon laten lopen en opnemen. Dat is ook niet evident.
 

geposted Thu 17 Oct 19 @ 5:59 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
foutje
 

geposted Thu 17 Oct 19 @ 7:50 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
De laatste update die ik kreeg doet het wel. Versie v8.4 b5352. Probleem opgelost! Met dank aan de heren programmeurs!
 

geposted Wed 23 Oct 19 @ 8:29 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)