Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ontbrekende nummers verijderen

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

ik heb onlangs wat nummers van mijn harde schijf verwijdert (welke ik ook in VDJ gebruikte)
ik ga deze nummer niet meer gebruiken, echter als in vdj opstart blijven deze nummers / de tekst in vdj staan, hoe kan ik dit verwijderen ?
 

geposted Sat 09 Nov 19 @ 11:01 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Hieronder kun je in twee afbeeldingen zien hoe je op de plaats kunt komen waar je dit kunt aanpassen.

 

geposted Mon 18 Nov 19 @ 9:54 am
ik heb dit geprobeerd maar het werkt niet, nummers blijven erin staan??
 

geposted Mon 23 Dec 19 @ 11:46 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
"in virtualdj" is nogal vaag natuurlijk.
Waar kom je de nummers precies tegen?
 

geposted Mon 23 Dec 19 @ 1:22 pm
Adion,
Het zijn nummers in mijn virtuele mappen die er in blijven staan, terwijl de nummers van mijn harde schijf af zijn.
 

geposted Tue 24 Dec 19 @ 11:14 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Die worden niet automatisch verwijdert en zal je zelf uit de virtuele folders moeten verwijderen
 

geposted Wed 25 Dec 19 @ 7:46 am
En dat lukt dus niet.....
 

geposted Wed 25 Dec 19 @ 11:13 am
Zal hier nu echt geen oplossing voor zijn?
 

geposted Wed 08 Jan 20 @ 3:16 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Het nummer selecteren en op delete knop drukken zou toch moeten lukken
 

geposted Wed 08 Jan 20 @ 3:38 pm
Hoi Adion, ook dat lukt dus niet, ik weet echt niet hoe dit nu op te lossen?.....
is er iemand die kan helpen?
 

geposted Mon 13 Jan 20 @ 5:11 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Kan je misschien een screenshot posten? Ben je zeker dat het om een virtuele map gaat?
 

geposted Mon 13 Jan 20 @ 5:22 pm
Je moet de nummers ook uit je zoeklijst verwijderen. (nummer(s) selecteren en met rechtermuisknop onder "zoeken in DB" --> "verwijder uit zoeklijst".
Als het om te veel nummers gaat. Selecteer volledige database en verwijder deze dan volledig uit zoeklijst (duur afhankelijk van de grootte even) om ze dan nadien terug toe te voegen aan de zoeklijst.
 

geposted Sun 16 Feb 20 @ 1:51 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)