Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vdj 2021

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Wie heeft m al draaien, ? Hoe zijn de eerste indrukken?
 

geposted Sun 21 Jun 20 @ 7:34 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb de allerlaatste net binnengehaald en alles lijkt nu perfect te werken. Een hoorbare kinderziekte is 3 uur geleden verholpen. Waanzinnig hoe je nu de stem kunt isoleren met de "STEM" functie. Je kunt ook de stem uit de muziek halen maar op een erg spectaculaire manier.
http://www.virtualdj.com/download/build.html hier kun je hem downloaden versie 5929.
 

geposted Sun 21 Jun 20 @ 7:51 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb de allerlaatste net binnengehaald en alles lijkt nu perfect te werken. Een hoorbare kinderziekte is 3 uur geleden verholpen. Waanzinnig hoe je nu de stem kunt isoleren met de "STEM" functie. Je kunt ook de stem uit de muziek halen maar op een erg spectaculaire manier.
http://www.virtualdj.com/download/build.html hier kun je hem downloaden versie 5929.
 

geposted Sun 21 Jun 20 @ 7:52 pm
Ok top, ik zie dat ie op 64 bit draait Windows10. weet jij of ie ook werkt op Windows 8.1 64 bit??
 

geposted Mon 22 Jun 20 @ 3:04 pm
Heb hem net erop gezet ... hoor graag wat de beste verbeteringen zijn :) ik zie ze (nog) niet
 

geposted Mon 22 Jun 20 @ 9:12 pm
tonnieuqControlleristMember since 2013
Bij werkt stems alleen aan het begin van het nummer daarna niet meer is er misschien een instelling die niet goed staat
 

geposted Sat 04 Jul 20 @ 3:32 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Misschien is je computer te traag?
Probeer even te wachten en kijk of ze dan wel verder in het nummer werken.
In dat geval is je computer vermoedelijk te traag.
 

geposted Sat 04 Jul 20 @ 4:05 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik merkte dat er zeer mooie skins zijn. Jammer genoeg werken niet alle functies. "Vynil audio" is een pracht van een lay-out maar je kunt de stems niet terug veranderen naar equalizer. Waar ik ook wel eens tegenaan loop is de camera's die niet goed reageren. Daar wil niet steeds de juiste activeren als hij aangeklikt wordt. Kan ook aan mijn configuratie liggen natuurlijk.
 

geposted Thu 09 Jul 20 @ 8:28 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)