Quick Sign In:  

Forum: Asian Forum

Topic: بررسی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

بررسی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0

برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0 یک برنامه برای سیستم عامل Mac است که به شما امکان می دهد پلی لیست DJ فعلی خود را به سایر برنامه های DJ و نرم افزار مدیریت موسیقی ، از جمله Serato DJ ، Virtual DJ ، Traktor ، Rekordbox و iTunes / Music منتقل کنید.

برنامه تبدیل پلی لیست دی جی نسخه 4.0 یک رابط گرافیکی جدید و گردش کار دوستانه تر را اضافه می کند که تبدیل پلی لیست را نسبت به ورژن های قبلی آسان تر می کند.

--:--
--:--
اگر مدتی است که دی جی می کنید ، به احتمال زیاد با برخی از دی جی کنترلرها روبرو شده اید که علاقه شما را برانگیخته اند ، اما با نرم افزار شما سازگار نیستند. به هر حال آن را خریداری کردید ، نرم افزار سازگار را نصب کردید و سپس به این نتیجه رسیدید که برای انتقال پلی لیست DJ خود زمان زیادی لازم است زیرا مواردی مانند هات کیوها و لیست های پخش شده در نرم افزار DJ قدیمی شما در DJ جدید شما نشان داده نمی شود.

امروز میخواهیم برنامه های ویژه ای رو معرفی کنیم که همه کارهای سنگین پلی لیست DJ را برای شما انجام می دهند برنامه تبدیل پلی لیست دی جی (با ویژگی های اضافی مختلفی که در آن اضافه شده است) از جمله Rekord Buddy ، Rekordcloud و برنامه ای که امروز در حال بررسی آن هستیم: DJCU فقط برای سیستم عامل مک Mac.

بررسی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0

نرم افزار ویرچوال دی جی و سراتو دی جی را به خوبی یاد بگیرید.
تبدیل پلی لیست دی جی DJCU می تواند کتابخانه شما را از یک برنامه به برنامه دیگر منتقل کند ، هرچند اینکه هر دو روش کار کند به این بستگی دارد که از چه برنامه DJ تبدیل کرده و به چه چیزی تبدیل می شوید. (انتقال کتابخانه به Engine Prime توسط Denon Conversion Utility ، یک برنامه جداگانه از همان توسعه دهنده پوشش داده شده است.)
در حال حاضر چهار برنامه بزرگ در دی جی دیجیتال وجود دارد: Traktor ، Serato DJ ، Virtual DJ و Rekordbox. خبر خوب این است که DJCU می تواند کتابخانه شما را به همه اینها تبدیل کند. همچنین می تواند به برنامه های مدیریت کتابخانه / موسیقی مانند Mixed In Key و iTunes / Music تبدیل شود.

اما DJCU برنامه تبدیل پلی لیست دی جی لزوماً به همه این برنامه ها تبدیل نمی شود: برخی از آنها تبدیل دو طرفه هستند (به عنوان مثال Rekordbox به Serato DJ ، Serato به Rekordbox) و برخی دیگر یک طرفه هستند (به عنوان مثال virtual dj به Rekordbox ، Rekordbox به djay Pro) . علاوه بر این ، برخی از تبدیل برنامه ها از جمله Virtualdj به Serato DJ امکان پذیر نیست ، اگرچه با رفتن از Virtual DJ به Rekordbox و سپس Rekordbox به Serato DJ ، یک راه حل در اینجا امکان پذیر است.

به نظر گیج کننده می رسد ، بنابراین در اینجا لیستی از تبدیل های احتمالی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی (“دستورالعمل های کامل تبدیل” در پایین این بررسی) آورده شده است:

Rekordbox <–> Serato
Rekordbox <–> Traktor

Virtualdj -> Rekordbox
Rekordbox -> djay Pro
Rekordbox -> iTunes

Mixed In Key -> Rekordbox
Mixed In Key -> Traktor

برنامه تبدیل پلی لیست دی جی رابط DJCU بزرگترین “جدید” در اینجا است: منوی اصلی کسل کننده و متن دار از بین رفته است. در جای خود یک صفحه نمایش ساده قرار دارد که دارای چهار نشان است: Traktor ، Serato DJ ، Rekordbox ، و Virtual DJ.

برنامه تبدیل پلی لیست دی جی نحوه کار این است که شما برنامه DJ را که از آن تبدیل می کنید انتخاب می کنید و سپس صفحه بعدی که در زیر می آید گزینه های تبدیل موجود برای آن کتابخانه خاص را به شما نشان می دهد. در مثال ما در حال صادرات از Serato DJ هستیم ، بنابراین شما بر روی آرم Serato DJ کلیک کنید که شما را به صفحه گزینه های تبدیل Serato DJ می رساند.

در اینجا می توانید هنگام تبدیل از Serato DJ به Rekordbox DJ ، قوانین مربوط به هات کیوها را انتخاب کنید (زیرا DJCU فقط کتابخانه های DJ Serato را به DJ Rekordbox تبدیل می کند ، همانطور که در لیست تبدیل بالا ذکر شده است). همچنین می توانید آهنگ هایی را که پس از یک تاریخ مشخص به پلی لیست من اضافه شده اند ، همراه با سایر پارامترهای تبدیل صادر کنید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید ، فقط روی “شروع تبدیل” کلیک کنید – چند ثانیه بعد صفحه دیگری ظاهر می شود که به شما امکان می دهد لیست های پخش را که می خواهید صادر کنید نیز انتخاب کنید.

برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJCU سپس فرایند تبدیل را شروع می کند – بسته به بزرگ بودن کتابخانه شما چند ثانیه طول می کشد تا چند دقیقه طول می کشد. از آنجا که من در حال تبدیل کتابخانه آزمایشی (18 آهنگ ، یک لیست پخش) بودم ، انتظار کم بود.

نکته جالب این است که بررسی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0 DJCU پس از اتمام کار ، به طور خودکار Rekordbox را با فایل کتابخانه Rekordbox XML شما که اخیراً تبدیل شده است ، راه اندازی می کند. نیازی به جابجایی پرونده ها و کپی کردن دایرکتوری های چسباندن نیست – این همه کارها را برای شما انجام می دهد ، که مخصوصاً برای کسانی که از انجام این نوع مدیریت دستی پرونده لذت نمی برند بسیار جالب است.

بررسی برنامه تبدیل پلی لیست دی جی DJ Conversion Utility 4.0


1. Traktor -> Serato
Convert from Traktor -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> Serato

2. Traktor -> iTunes
Convert from Traktor -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> iTunes

3. Traktor -> djay
Convert from Traktor -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> djay

4. Serato -> Traktor
Convert from Serato -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> Traktor

5. Serato -> iTunes
Convert from Serato -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> iTunes

6. Serato -> djay
Convert from Serato -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> djay

7. Virtual DJ -> Traktor
Convert from Virtual DJ -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> Traktor

8. Virtual DJ -> Serato
Convert from Virtual DJ -> Rekordbox
Then convert from Rekordbox -> Serato
 

geposted Tue 17 Nov 20 @ 5:28 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)