Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ sluit zichzelf af

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

hallo,

ik heb virtual DJ (v. 3.0) nu nog maar pas een aantal dagen in mijn bezit, en wil deze morgenavond (vrijdagavond) gebruiken op een feestje. De installatie liep vlekkeloos, maar wanneer ik het programma gebruik, dan sluit het zich na korte tijd (3 a 5 minuten) terug af, zonder pardon, ook als speelt die muzien af of niet. Zou mijn laptop misschien niet 'zwaar' genoeg zijn misschien?

laptop:
Intel Pentium III
kloksnelheid: 996 Mhz
Ram: 248 MB

Greetz


 

geposted Thu 11 Aug 05 @ 11:59 am
Da's wel erg krap ja.. denk niet dat de software daar echt soepel op draait, met name vanwege de geringe hoeveelheid geheugen. Maar zomaar afsluiten zou niet moeten gebeuren. Mogelijk is er iets anders aan de hand..
 

geposted Thu 11 Aug 05 @ 1:29 pm
johansPRO InfinityMember since 2005
Probeer even met alle onnodige programma's af te sluiten zoals screensavers ...
google desnoods even naar het programma Enditall, dit sluit alle onnodige processes voor je af, waardoor je PC wat meer ademruimte krijgt

Gelieve je ook te registreren !!!


Johans
 

geposted Thu 11 Aug 05 @ 5:19 pm
VirtualDJ vereist ook Windows XP en in denk niet dat XP op zich al erg lekker draait op zijn laptop..
 

geposted Fri 12 Aug 05 @ 8:41 pm
Heb je wel de legale versie van Virtual DJ? Anders loop je geheid tegen dit soort gekke problemen aan. En meer ram is ook niet een gek idee...
 

geposted Sun 14 Aug 05 @ 2:41 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)