Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: broadcasting probleem

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

sethje4Home userMember since 2005
hey

als ik broadcast met virtual DJ en ik laat iemand luisteren met windows media player geeft windows media player na een tijdje ( bij diegene die luistert) een foutmelding over een netwerkprobleem , als diegene die luistert reconnect gewoon ff reconnect kan hij weer perfect verderluisteren maar hij krijgt na een tijdje terug dezelfde melding.
Hoe kan ik dit probleem oplossen??
 

geposted Sun 21 Aug 05 @ 5:19 pm
koop de software
 

geposted Tue 23 Aug 05 @ 5:22 am
Idd,

Vergeef het ons als we het bij het verkeerde eind hebben, maar aangezien je als "No license User" geregistreerd staat, betekent dit dat je ofwel een demo hebt (wat normaal gezien geen broadcast ondersteunt), of een gekraakte versie gebruikt (dan ben je gewoon dom om hier vragen te komen stellen).

Prove us wrong, en vul je profiel op het forum aan met je serienummer, dan krijg je alle hulp die je maar wenst...

Tnx
 

geposted Tue 23 Aug 05 @ 12:17 pm
Volgens mij doet broadcast het wel in de demo, maar 'gooit ie de hoorn erop' na een bepaalde tijd..
 

geposted Tue 23 Aug 05 @ 2:54 pm
sethje4Home userMember since 2005
nee ik heb de demo het zal daarmee komen.Waar kan ik de volledige versie kopen , ik bedoel in welke winkels in belgie Fnac , free record shop ? colruyt?exel?
 

geposted Thu 25 Aug 05 @ 10:53 pm
gewoon via virtualdj.com
 

geposted Fri 26 Aug 05 @ 1:20 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)