Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Koptelefoon of 2 geluidskaart

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

BONOHome userMember since 2005
Als ik op deck A een nummer speel wil ik deze uit me boxen horen en op deck B wil ik dan me nummer voor besluisteren. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Kan dit met een splitter of heb ik hier echt een 2e geluidskaart voor nodig?

Alvast bedankt BONO
 

geposted Thu 25 Aug 05 @ 5:55 pm
Wat heb je? Een geluidskaart onboard? Een geluidskaart dat ge in uwe pci slot steekt, of nen dj console?

Als je alleen een onboard geluidskaart hebt moet je er een tweede bij steken. Heb je een geluidskaart onboard en een geluidskaart in je pci slot, kan je dat afstellen in je virtual dj bij 'set' en dan klik je op het tabblad 'soundcards' En als je een dj console hebt, moet je ook in je virtual dj bij 'set', klik dan op het tabblad 'remote control' en klik daar dan op 'enable hercules dj console' na dat moet je door klikken naar het tabblad 'soundcards' en dan selecteer je daar je dj console in.
 

geposted Thu 25 Aug 05 @ 7:55 pm
Let er op dat een tweede geluidskaart of een 4.1, 5,1 of 7.1 geluidskaart in VDJ alleen ondersteund wordt in de volledige versie.
Ewout
 

geposted Mon 29 Aug 05 @ 7:56 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)