Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorbeluisteren

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

djpuursPRO InfinityMember since 2006
Als ik het volume op mijn MK2 naar beneden doe gaat het op VDJ naar beneden maar door mijn headset hoor ik het nog altijd even luid, hoe los ik dit op. Kan er iemand mij zeggen hoe je de MK2 instelt om te kunnen voorbeluisteren Greetz
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 2:00 pm
Dan moet je bovenaan (in de default-skin althans) de Headphone Volume minder zetten;)
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 2:54 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Kan ik dan voorbeluisteren alvast bedankt
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 3:02 pm
Normaal kan je dan voorbeluisteren, ja, in de home edition moet je het knopje alleen in blijven duwen om te lijsteren. Maar ik zie net dat je de pro-versie hebt:P

Happy mixing, en vraag maar als je met iets zit;)
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 3:44 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Hehe bedankt, nu gaat het inderdaad. Spijtig dat er weinig Nederlandstalige mensen actief zijn op het forum, welke muziek draai of mix jij meestal? Heb je nog goede site's en dergerlijke? Heb jij al eens zon Vynl besteld bij VDJ zoja hoelang heb je moeten wachten? ik hoorde dat ze verstuurd worden van in Frankrijk dus normaal zou dat niet lang mogen duren é!
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 4:08 pm
Oke, dan is het goed;)

Dat weinig Nederlandstaligen actief zijn zou kunnen liggen aan de examens, ik heb er zelf ook maar ik ken alles(A). Ik draai zowat vanalles, de muziek die populair is hier draai ik:P
Ik heb nu een DJ Control MP3, ik wil een Behringer BCD2000 kopen en dan TimeCoded Vinyl's kopen, maar dat zou nog wel even duren...
 

geposted Thu 22 Jun 06 @ 6:55 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Mijn Stanton T80 turntables komen dinsdag en vandaag bestel ik de TimeCoded Vinyl's. Ken jij het liedje van Benjamin Bates: Whole? Hopelijk zijn er na de examens meer online :)
Greetz
 

geposted Fri 23 Jun 06 @ 7:58 am
er zijn hier veel mensen actief die nederlandstalig zijn maar die zitten meestal op de general discussion omdat daar meer mensen je halpen :D
 

geposted Fri 23 Jun 06 @ 5:52 pm
op een tcv heb ik 5 dagen moeten wachten, niet lang dus.
@dj puurs. wanneer je nog steeds het liedje door je headset hoort is dit normaal. aan het volume van de koptelefoon moet je normaal niets doen, je moet gewoon het kanaal veranderen. de koptelefoon is normaal om voor te beluisteren en heeft niets met de output te maken;
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 1:57 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Je wordt daar inderdaad meer geholpen, vind jij het nuttig om nog een mixer te kopen als je al de MK2 hebt?
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 1:57 pm
ik ben begonnen met de control mp3 maar de equalizer knoppen op een mixer zijn wel veelbeter. maar gebruik nog wel de controlmp3 om effecten of op play te duwen, ...enz. dikwijls als je de schuif van de mk2 gebruikt kom je per ongeluk aan dat wieltje en dat is wel vrij lastig. en bij tcvinyls is een mixer wel het gemakkelijkst
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 2:03 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ah okay bedankt, en hoe zet je da icoontje van de MK2 in je nickname? Ik zit wel niet op men mixpc mja.
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 2:06 pm
normaal heb je toch de code moeten invullen bij mk2 in je profiel? dan zetten ze normaal dat icoontje bij je naam.
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 2:13 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik heb wel een code maar moest ze niet invullen als ik straks thuis ben zal ik dat doen. Kan je ook gewone platen gebruiken om te mixen of moeten et TCV's zijn?
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 2:18 pm
 

geposted Sat 24 Jun 06 @ 9:03 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)