Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: aankoop laptop - Page: 1

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

ik overweeg een nieuwe laptop te kopen en de virtual dj 4.1 aan te schaffen. nu is mijn vraag is deze laptop krachtig genoeg ??hier de gegevens. het merk is medion in de aldi te koop volgende week,,,,

Intel® Core™ Solo T1300 1.66GHz
667 MHz FSB
2 MB L2 Cache
15,4" extra groot widescreen scherm op bioscoopformaat!
InteI® Graphics Media Accelerator 950 / PCI-Express technologie met tot 128 MB shared memory
DVB-T: mobiele televisie met mobiele videorecorder
80 GB harde schijf
1024 MB DDR2 SDRAM werkgeheugen
8x multi-standaard DVD-/CD-brander met ondersteuning voor DVD RAM en dual layer, beschrijft dual layer (tot 8,54 GB) en single layer DVD's (4,7 GB)
Intel® PRO/WIRELESS 3945 Wireless LAN 802.11a/b/g
Fast Ethernet on Board, 10/100 Mbit/s.
V.90 modem incl. modemaansluitkabel
 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 9:49 am
Hallo,

Lijkt me geen probleem. Vooral het ramgeheugen is belangrijk, maar dat bij de voorgestelde computer voldoende.

Wel op één ding letten. Als je effectief wil gaan draaien raad ik je aan de muziek op een externe schijf te zetten (denk ook aan een extra copy). Aangeraden merk : Western Digital, niet de goedkoopste schijven, wel de meest betrouwbare.
Je muziek niet op de laptop zetten. Eigenlijk zo weinig mogelijk voor andere dingen gebruiken. Hoe meer er op de harde schijf staat hoe meer berekeningen je pc moet maken terwijl je aan het mixen bent. Ik heb een pc en een extra laptop waar ik mee draai en verder doe ik daar niets mee, en ga ik er enkel mee op internet voor dingen te downloaden op deze site.

Wat is trouwens de prijs van deze laptop ?

Houdt er verder wel rekening mee dat indien er een probleem is met de laptop een herstelling weken kan duren bij Aldi, naservice stelt niets voor.
Afhankelijk van de prijs en waarvoor je de laptop gaat gebruiken, moet je toch afwegen wat de beste koop is en of je toch niet beter bij een computerzaak een pc koopt, met betere service. Misschien zitten er wat minder toepassingen en speeltjes op maar het is allemaal afhankelijk op welk niveau je wilt gaan draaien.

Groeten,
D.


 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 12:02 pm
Voor muziek is deze prima geschikt. Voor video, zal de grafische kaart waarschijnlijk niet erg goed presteren.
Ewout
 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 2:47 pm
de prijs van deze laptop is 799€, over de service ben ik heeeel tevreden omdat ik al 2 computers heb gekocht bij aldi, en ooit 1 probleem heb gehad en gewoon is opgelost via mail,ik heb een laptop gekocht in een pc winkel maar daar is de service minder,van alles laptops en pc die ik heb gehad, zijn de medions vindt ik persoonlijk toch nog de beste ....maar da is ieders keuze denk ik!!!!
 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 2:53 pm
de laptop moet alleen dienen voor muziek,,,,,geen video of andere dingen.......
heb nog een vraagje , de virtual dj 4.1 die werkt toch ook op mijn dj console hé??ik bezit de eerste versie waar je geen serienummer voor moet hebben, de 1.09 ,,

Bere
 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 3:16 pm
ik weet niet wat ik eigenlijk moet doen ik kan de Virtual dj 4.1 hier aankopen via deze weg.
Virtual DJ is also available as instant download at the Special Internet Offer price of 239€.

of raden jullie iets anders aan voor de aankoop
 

geposted Fri 17 Nov 06 @ 7:44 pm
Je kunt je dj console mk1 gewoon gebruiken in de full version.

VDJ is alleen te koop via de website via de "special internet offer", zie voor meer info hier
. Als je via credit card betaald, krijg je vrij snel een e-mail terug met hierin je serienummer. Als je dit nummer hier op de site invult in je profiel, dan krijg je direct de download link, waarmee je de volledige versie van VDJ (4.1) kunt downloaden. Ook de effecten, skins en samples kun je dan downloaden.
Ewout
 

geposted Sat 18 Nov 06 @ 10:22 am
en kan ik dat ook op een cd of dvd branden, zodat ik die ook op mijn andere laptops kan zetten,en ingeval ik ooit mijn internet weg doe,ik toch altijd verder kan met de dvd.... de andere laptop staat niet in verbinding met internet
 

geposted Sat 18 Nov 06 @ 3:06 pm
Dat kan. Ik raad zelfs altijd aan om zaken die je gekocht en gedownload hebt op cd / dvd te zetten.

Volgens de VDJ licentie mag je VDJ tegelijkertijd op 2 pc's installeren. Alleen jij mag dan vdj gebruiken, omdat de licentie persoonlijk is. Lees voor meer info de eula
Ewout
 

geposted Sat 18 Nov 06 @ 3:31 pm
Welkom in the club, albertloos!!

Veel plezier met Virtual DJ;)
 

geposted Sat 18 Nov 06 @ 4:22 pm
ik heb hem gekocht , nu alles wa bekijken en de instellingen is juist zetten.
 

geposted Sat 18 Nov 06 @ 4:23 pm
welkom als full version user. Vergeet niet je download op cd te branden.
Ewout
 

geposted Sun 19 Nov 06 @ 10:59 am
nu nog mooier, ik heb de 4.1 gekocht via deze site, ik heb het betaald met visa en de som zou zijn 234. 68€ nu zie ik het bedrag op mijn visa staan en daar staat een prijs op van 288,58 € !!!!! da kan toch niet he....... bij de afrekening heb ik niks gezien van deze laatste prijs ,,,,,,,, dit valt mij tegen
 

geposted Tue 21 Nov 06 @ 12:16 pm
zou het kunnen dat de btw er later wordt bij verekend??dan heb ik dit over het hoofd gezien.
 

geposted Tue 21 Nov 06 @ 3:35 pm
De prijs op de website is inderdaad zonder btw. Vraag het anders even na bij e-service. De prijs is onlangs een aantal keren verhoogd, dus het kan zijn dat er een fout gemaakt is.
Ewout
 

geposted Wed 22 Nov 06 @ 5:56 pm
ik heb een laptop met 15.4 scherm, bestaat er geen skin van virtual dj 4.1?? zodat het hele scherm bedekt is ....nu is dat aan de zijkant altijd open.
groetjes Albert
 

geposted Thu 23 Nov 06 @ 9:59 am
Hey collega's,

Indien je vergeet VDJ op cd-rom op andere drager te zetten kan je steeds via E-service een copy aanvragen. Daar doen ze niet moeilijk over, heb het net gedaan en verloopt allemaal correct. Ik heb zelfs de 3.4 gevraagd en die stond klaar.
Dus pulim voor VDJ

Groeten,
D.
 

geposted Thu 23 Nov 06 @ 5:37 pm
Dat klopt. Het is inderdaad netjes, maar wat als het zaterdag avond is en het hele vdj team is of aan het draaien of afwezig? Een cd kost maar een paar centen. Daarnaast gaat het klaar zetten van downloads af van de programmeertijd voor nieuwe versies ;-)
Ewout
 

geposted Thu 23 Nov 06 @ 7:37 pm
Albertloos,
de grootte van je scherm is niet van belang, de resolutie wel. Kijk even op de skin download pagina, hier staan skins voor vrijwel iedere scherm resolutie.
Ewout
 

geposted Thu 23 Nov 06 @ 7:38 pm
de resolutie is 1280 bij 800 de skin die ik wil vindt ik niet en had graag de skin die ik nu heb, de internal mixer vdj 4.1,,,,,,,ik heb is ergens gelezen dat je dat zelf kunt maken,maar dat lijkt mij geen simpele klus.
Bére
 

geposted Fri 24 Nov 06 @ 3:03 pm
77%