Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Stereosplitter

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Heeft iemand een link waar ik een stereosplitter kan zien? Geen idee hoe zo'n apparaat eruit ziet

Alvast bednakt
 

geposted Wed 07 Feb 07 @ 9:22 pm
Wil namelijk voorluister met koptelefoon en dat kan ik nu niet

bedankt
 

geposted Wed 07 Feb 07 @ 9:30 pm
Dat kan met een splitter ook niet..
 

geposted Thu 08 Feb 07 @ 6:57 pm
 

geposted Fri 09 Feb 07 @ 7:45 pm
 

geposted Sun 11 Feb 07 @ 2:05 am
De goedkoopste oplossing om te kunnen voorbeluisteren is een usb-soundcard, die normaal gebruikt wordt voor laptops of om te kunnen bellen via Skype, zonder de interne geluidskaart te gebruiken (blijkbaar willen er mensen telefoneren en tegelijkertijd naar muziek kunnen luisteren):

http://img102.imageshack.us/img102/3410/0bce224f657be724ff66034bl6.jpg

Maar dit is natuurlijk niet Asio. Kost maar € 8.90 bij www.cdrwinkel.com (excl verzendingskosten).
 

geposted Sun 11 Feb 07 @ 2:16 am
manducator,
een stereo splitter werkt prima, je dient alleen wel een stereo naar 2 mono splitter aan te schaffen en niet een stereo naar 2 stereo (zoals in de link die je opgeeft). Deze laatste gebruik je als je bijvoorbeeld met zijn 2en naar 1 ipod wilt luisteren.
Ik zou echter ook niet voor een splitter gaan, maar een 5.1 geluidskaart (intern of usb) aan te schaffen. 2 Geluidskaarten, kunnen problemen geven met de grote van de buffer en latency problemen.
Ewout
 

geposted Sun 11 Feb 07 @ 1:33 pm


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)