Etimazw to epomeno skin pou tha apeuthynetai se osous xrisimopoioun touchscreen othoni. Tha einai skin me dyo othones. Sti mia othoni tha apeikonizontai sxedon oles oi leitourgies (decks, mixer, loops, fx, samples klp) kai stin deuteri othoni (gia dual kartes) pou den einai aparaitiro na einai touch tha apeikonizetai mono o browser, pou einai kai ligo dyskolo na douleutei me touchscreen leitourgies.
To skin tha einai gia analyseis \"tetragwnes\" (1280X1024, 1024X768 klp) kai opws katalavenete ta koumpia (ola) tha einai megethos toulaxiston daxtylou (dikou mou, megalo)
An exei kapoios empeiria apo touchscreen use as ti grapsei edw. Idees euprosdeketes.
To skin tha exei auti ti morfi
To skin tha einai gia analyseis \"tetragwnes\" (1280X1024, 1024X768 klp) kai opws katalavenete ta koumpia (ola) tha einai megethos toulaxiston daxtylou (dikou mou, megalo)
An exei kapoios empeiria apo touchscreen use as ti grapsei edw. Idees euprosdeketes.
To skin tha exei auti ti morfi
geposted Mon 03 Aug 09 @ 9:42 am
Einai ligo asximo me tin prwti matia, alla akrws leitourgiko. Akoma kai ta crossfaders exoun ginei megala gia eunoitous logous. Deksia o browser opws sas exw pei tha emfanizetai sto 2o monitor.
Audio Pannel
Video panel
Audio Pannel
Video panel
geposted Mon 03 Aug 09 @ 2:03 pm
oi touchscreen ap'oti ksero ypostirizoun mono ena xeri (ena mouse)
pos tha xeiristei kapoios to vdj mono me ena xeri? (mouse)
pos tha xeiristei kapoios to vdj mono me ena xeri? (mouse)
geposted Mon 03 Aug 09 @ 2:47 pm
gia des auto ..
kai diavase kai auto... http://www.microsoft.com/surface/Default.aspx
geposted Mon 03 Aug 09 @ 3:38 pm