Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Automatische liedjes afspelen

Dieses Thema ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten.

Hey,

ik moet binnenkort op een familiefeestje draaien en had af en toe ook graag eens willen dansen.

Dus zou ik enkele nummer willen al klaar zetten en dat de virtual dj dan automatisch op het einde een fade out en
het begin van het volgende liedje fade in doet.

Hoe kan ik dit instellen?

Bryan
 

geposted Tue 18 Sep 07 @ 10:35 am
@djdenbryan

Mocht je het over Virtual DJ 5.0 hebben:

Automixing kan in de playlist rechts geactiveerd worden (met icoontje boven het plus (+) teken), en vervolgens kan middels het plus (+) teken gekozen worden uit :
1- Automix type (= verschillende overgangen zoals: Fade [keep or skip intro-outro], Smart, None, etc)
2- Lengte overgang (alleen beschikbaar afhankelijk van gekozen overgang.

Uiteraard moeten de nummers zich ook in de rechter-playlist bevinden (d.m.v. slepen). Ook kan je op elk moment op een nummer dubbelklikken om de Automix te laten uitvoeren.
(zie eventueel ook 't onderwerp 'automixing blijft in zelfde deck')

Renato

 

geposted Tue 18 Sep 07 @ 11:25 am
@ikbenliebrand, graag wel de juiste informatie geven. Als je opgelet had, had je gezien dat djdenbryan een Hercules dj console heeft en dus vdj 3.4 gebruikt.

@djdenbryan, in vdj 3.4 zat de automix ook al, alleen met wat minder mogelijkheden dan de huidige versie 5. Sleep de nummers die je achter elkaar wilt laten afspelen in het playlist window. Klik dan op de knop "enable automix", deze bevindt zich tussen het playlist window en het file menu window.
Ewout
 

geposted Tue 18 Sep 07 @ 6:30 pm
Excuus voor mijn ongevraagde en foutieve informatie. Uit de tekst zelf bleek mij niet dat djdenbryan een Hercules dj console heeft en dus
vdj 3.4 gebruikt.
Ik heb nu dus geleerd om ook te letten op de afbeeldingen bij de gebruikersnaam alvorens mij zonodig ergens mee te willen bemoeien.

Renato
 

geposted Wed 19 Sep 07 @ 2:27 am


(Alte Themen und Foren werden automatisch geschlossen)