Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Hercules Dj Console MK2 - Page: 1

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

Hej.

Jeg er en af de her nybegyndere, som lige skal have et spørgsmål opklaret før jeg køber noget.

Inde på pixmania.com og midtdata.dk står der ikke noget om at der følger Virtual DJ Home Edition, eller bare Virtual DJ, med til en Hercules Dj Console MK2.

Det gør der til gengæld her på siden, men da jeg skal betale over nettet, vil jeg gerne hvis det kunne være en af disse sider, at jeg købte den fra.

Derfor: Ved i kloge hoveder om der følger Virtual Dj med til Hercules Dj Console MK2, når jeg køber den fra pixmania.com eller midtdata.dk, eller gør der ikke?

På forhånd tak.

DEP
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 3:05 pm
Skal lige tilføje, at jeg har set det et sted her på siden, kan dog ikke lige huske hvor...
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 3:09 pm
Ikke for at være grov eller noget, men skal snart have købt den, da jeg skal på ferie i næste uge, så den hjælpelige person må gerne skynde sig!
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 4:50 pm


Når du kjøper Hercules MK2, får du med en spesiell version av VDJ til konsollen. Den tilsvarer Home Edition 3.4 når det gjelder features, men er ikke den samme versionen som VDJ Pro.

Du kan siden oppgradere til VDJ Pro om du vil, og får da rabatt.

Du burde også sjekke den NYE kontrolleren fra Hercules, kalt Hercules RMX, som har en egen spesial version av VDJ med, som tilsvarer VDJ Home Edition 5.

 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 7:14 pm
Dvs. At hvis jeg køber en Hercules MK2, så for jeg automatisk VDJHE 3.4 med, lige meget hvor jeg køber den?
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 5:30 am

yap ;)

Men det er HOME EDITION, som har noe færre features enn PRO Edition..
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 6:01 am
Mange tak for hjælpen så:-) Så skal jeg da have sådan en til at starte med:-) Altså en Hercules MK2. Starte som 14-årig, så kan man vel lære en del:P
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 9:33 am