Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Hercules Dj Console MK2 - Page: 1

Dieser Teil des Themas ist veraltet und kann veraltete oder falsche Informationen enthalten

Hej.

Jeg er en af de her nybegyndere, som lige skal have et spørgsmål opklaret før jeg køber noget.

Inde på pixmania.com og midtdata.dk står der ikke noget om at der følger Virtual DJ Home Edition, eller bare Virtual DJ, med til en Hercules Dj Console MK2.

Det gør der til gengæld her på siden, men da jeg skal betale over nettet, vil jeg gerne hvis det kunne være en af disse sider, at jeg købte den fra.

Derfor: Ved i kloge hoveder om der følger Virtual Dj med til Hercules Dj Console MK2, når jeg køber den fra pixmania.com eller midtdata.dk, eller gør der ikke?

På forhånd tak.

DEP
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 3:05 pm
Skal lige tilføje, at jeg har set det et sted her på siden, kan dog ikke lige huske hvor...
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 3:09 pm
Ikke for at være grov eller noget, men skal snart have købt den, da jeg skal på ferie i næste uge, så den hjælpelige person må gerne skynde sig!
 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 4:50 pm


Når du kjøper Hercules MK2, får du med en spesiell version av VDJ til konsollen. Den tilsvarer Home Edition 3.4 når det gjelder features, men er ikke den samme versionen som VDJ Pro.

Du kan siden oppgradere til VDJ Pro om du vil, og får da rabatt.

Du burde også sjekke den NYE kontrolleren fra Hercules, kalt Hercules RMX, som har en egen spesial version av VDJ med, som tilsvarer VDJ Home Edition 5.

 

geposted Sun 16 Mar 08 @ 7:14 pm
Dvs. At hvis jeg køber en Hercules MK2, så for jeg automatisk VDJHE 3.4 med, lige meget hvor jeg køber den?
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 5:30 am

yap ;)

Men det er HOME EDITION, som har noe færre features enn PRO Edition..
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 6:01 am
Mange tak for hjælpen så:-) Så skal jeg da have sådan en til at starte med:-) Altså en Hercules MK2. Starte som 14-årig, så kan man vel lære en del:P
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 9:33 am
ah, om du er så ung, og skal lære om DJing, er Hercules Mk2 + gratis versionen av VDJ, helt perfekt ;)

Du får alt du trenger i den pakken.. .

- Mixer
- Lydkort
- Kontroller
- VDJ

Alt du trenger i tillegg er et headset ;)
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 12:06 pm
Jep:-) Du skal i hvertfald have tak for hjælpen. Regner med at bestille en i morgen:-)
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 2:10 pm
Jeg ved ikke, men for at være på den sikre side, er Sennheiser HD 202 så, nogle udemærkede høretelefoner?:)
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 2:30 pm
Ser grei ut de, vet ikke hva de koster. Men om de ikke er så dyr, så kjøp gjerne dem ;)
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 2:58 pm
De koster 300 Danske kroner, så det er ikke fordi det er helt galt:-) Så, tror jeg da at jeg vil bestille Hercules MK2 og en gå ned i Fona og købe disse høretelefoner, og så skal der lære og mixes:-)
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 4:00 pm
 

geposted Mon 17 Mar 08 @ 4:58 pm
Jah, Trentemøller er sublim, så lad os lige se ad:D Tak for linksene:-)
 

geposted Tue 18 Mar 08 @ 5:05 am
Headset er hermed skaffet:-) Har desuden bestilt en Hercules DJ Console MK2. Jeg regner med at få den på fredag, og så kna det hele begynde:-)
 

geposted Mon 24 Mar 08 @ 4:39 pm

Høres bra ut ;) en ny dansk dj in the makings.. hehe
 

geposted Mon 24 Mar 08 @ 5:27 pm
Hehe ja, det skal nok blive godt:D
 

geposted Tue 25 Mar 08 @ 3:05 pm
dj-in-norway jeg har et lille problem. Det er, at jeg har fået noget der hedder Traktor 3 LE med, da jeg købte min Hercules DJ Console MK2, og ikke Virtual dj. Jeg kan ikke finde ud af det andet program, så hvad gør jeg?
 

geposted Sat 29 Mar 08 @ 7:09 am
Hum, fikk du med Traktor LE bare???

Ikke VirtualDJ og?
 

geposted Mon 31 Mar 08 @ 4:08 pm
marcellodjPRO InfinityModeratorMember since 2006
jeg skal ha en lisens nøkkel på 3.4 home liggende ett sted her som jeg ikke bruker.. hvis du ikke har fått med virtual dj på din mk II kan du få min lisens, da jeg ikke bruker home, men pro som jeg har kjøpt etterpå..

dj-in-norway, du får rette meg hvis dette ikke er lovlig...
 

geposted Mon 31 Mar 08 @ 6:50 pm
31%